6. 5. 2013

Blue morpho

Otvorila som si priečinok s pracovným názvom "oblečko" a náhodne so zavretými očami som vybrala outfit, podľa ktorého som stvorila líčenie. Môj prst s funkciou random vybral túto žiarivú fialovo-tyrkysovú kombináciu...
 Začalo to bielym tieňom vo vnútornom kútiku a pod obočím, pokračovalo to fialovou na spodnej linke a vo vonkajšom tieňovaní, potom som pridala tyrkysovú na vnútornú polovicu pohyblivého viečka a keď sa mi to zdalo nudné, dodala som aj tmavú modrú do druhej polovice tak, aby nad ňou ešte prechádzala tá fialová.
 Potom už len tyrkysová ceruzka na dolné viečko,
fialová ceruzka na vonkajšiu polovicu horného viečka pre vyzdvihnutie oka.
 Takýto obrázok som našla dodatočne neskôr a myslím, že sa totálne hodí k farbám, ktoré som použila na oči. Motýľ "blue morpho".

16 komentárov:

  1. to je krásný líčení!:) a ty gatě nemaj chybu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na farebné gate veľmi nie som, ale zaujala ma tá blúzka :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. aj počasie bolo v ten deň skoro letné :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. asi odhodím zábrany a budem využívať častejšie tieto farby :)

      Odstrániť
  4. Wow...uplne uzasne sa ti hodi k ociam :)

    Tina z Make up Addict

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. škoda, že neviem zachytiť realitu, tá bola ešte o štipku lepšia :)

      Odstrániť
  5. Krásné , povedené ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. woow tie tvoje oči na poslednej fotke =O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zasnem nad tym ako krasne dokazes skombinovat odtiene

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Taková malá mořská víla. Na mě už trochu moc fantasy, ale líbí se mi to. Na Tobě.)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak tato kombinacia farieb sa ti vydarila krasne, uzasne!:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers