7. 4. 2013

Snehuliak

martinus.sk
Kniha, ktorú som len pred pár dňami dočítala po takmer 2 mesiacoch, nesie názov Snehuliak a napísal ju Jo Nesbo. Tento Nór sa chcel stať futbalistom, len aby sa nemusel učiť, potom sa náhodou stal popovou hviezdou a teraz píše jeden úspešný thriller za druhým :)

Nenechajte sa oklamať názvom tejto knihy. Miestami vám z nej bude behať mráz po chrbte (a nesúvisí to len s tuhou nórskou zimou). Dlho som ju odkladala kvôli nórskym menám, s ktorými som mala spočiatku problém a už som ani nevedela, ktorú postavu kam zaradiť. Do toho zápočty, povinnosti a kniha stála na stole a stála. Až prišli veľkonočné prázdniny a ja som sa dokopala k jej dočítaniu. A veru neľutujem. 

V Nórsku záhadne miznú ženy. Občas sa nájde časť tela, častejšie však nemajú vyšetrovatelia prípadov žiadnu stopu. Okrem snehuliaka. Ten stojí pred domom zmiznutých žien. A stáva sa tak vždy s prvým napadaným snehom. Čo majú tieto ženy spoločné? Prečo práve ony? Stopy vedú k rôznym mužom, ale ktorý z nich je vrah? Na konci sa všetko objasní a vy zabudnete zavrieť ústa. Jednak nad majstrovsky napísaným príbehom a jednak nad chorými myšlienkami šialeného sériového vraha.
Čítali ste Snehuliaka alebo iné knihy od tohto autora?

2 komentáre:

  1. takéto knihy milujem!!! určite si ju podla tvojho opisu v knižnici požiačiam...ale až po štátniciach,ako sa poznám,isto by som to prečítala na jeden šup a to si teraz nemôžem dovoliť :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Nesbo-a sa už dlho chystám, ale najskôr musím ešte prelúskať ostatných severanov, ktorých mám doma (Larssen, Kepler, Linqvist) :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers