16. 4. 2013

Olejová starostlivosť

Keď na facebooku fičala súťaž o výlet na odovzdávanie Oscarov, tak som sa zapojila. No, odovzdávanie Oscarov som nevidela, ale bola som informovaná, že som získala aspoň produktový balíček Syoss. Kebyže balíček, rovno balík. Ono tie Syossy majú po 500 ml, veď viete. Bola mi zaslaná sada Oleo intense- šampón, kondicionér a sprej. Sú to termoaktívne (treba vlasy fúkať alebo žehliť, aby sa dosiahol požadovaný efekt a účinok) s obsahom olejov pre veľmi suché a lámavé vlasy. Suché vlasy síce mám, ale pokožku mám mastnú, preto som bola sklamaná, ale...
 Regeneráciu vlasov vám nič nezaručí. Tam platí jediné- ostrihať. Ale pekné lesklé vlasy vám už zaručí pár výrobkov. Toto je jeden z nich. 
 Šla som pekne poporiadku. Najprv šampón, kondicionér, po presušení uterákom sprej a pekne vyfénovať. Fén už veľmi nepoužívam, ale toto bola špeciálna príležitosť. V prvej chvíli som si povedala, že sa mi tie vlasy pekne ukladajú a sú krajšie, hladšie, no nestrácajú na ľahkosti a objeme. V druhej chvíli som si povedala, že som to s tým sprejom asi prehnala, respektíve, že táto rada nebude pre moje mastné vlasy. Na dotyk sa mi zdalo, že sú tie vlasy premastené- na pohľad nie. No nič, veď nikam nejdem, keby niečo, umyjem si vlasy na druhý deň niečim osvedčeným. 
Na druhý deň som vstala s krásnymi vlasmi. Mám totiž veľa vlasových vírov a ráno mám kvôli tomu na hlave hniezda. Teraz boli veľmi mierne, vlasy navyše neboli pomotané . A ani mastné. 
 Normálne si ich umývam po tejto olejovej rade každý druhý deň, ako aj po použití iných šampónov. Zázrak?
Aby pokožka nezaostávala za vlasmi, aj jej doprajem pri umývaní dávku výživných olejov so sprchovacím olejom od Nivea. Čo mi trochu vadí, je mydlová vôňa a taktiež tá vŕzgajúca mydlová pena plávajúca vo vode okolo mňa, ale inak cítim pekný rozdiel po osušení. Pokožka je skutočne mäkšia, absentuje aj nepríjemný pocit sťahovania. 

Používate oleje alebo sa im z nejakých dôvodov vyhýbate?

19 komentárov:

  1. gratulujem k vyhre a vdaka za recenziu. suche vlasy sice velmi nemam, ale uz dlhsie sa chystam vyskusat daco od sayosu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) kaderníci veľmi syoss neobľubujú a ani ho neodporúčajú a stretneš sa s veľmi rozporuplnými názormi, ale mne sa táto sada osvedčila. ostatné vyskúšané nemám :) dúfam, že nájdeš niečo od syoss, čo ti bude taktiež vyhovovať

      Odstrániť
    2. Vdaka za recenziu, nad touto radou som minule rozmyslala, ze ked sa mi minie sampon, tak by som si ju kupila :) a fakt kadernici syoss neodporucaju? :)) to si ma teraz prekvapila - ved to je uplne v rozpore s ich reklamou :D

      Odstrániť
    3. ach, kedy reklamy hovorili pravdu? :D

      Odstrániť
    4. dnes rano som akurat nasla suchy sampon od Syossu :D

      kedze je prvy tohto druhu co som kedy v zivote mala, tak ho neviem porovnat...ale efekt splni. len je z toho vela bordelu :)

      Odstrániť
    5. stále lepší bordel ako mastné vlasy :D
      ja som mala tuším iba raz v živote alpa-amica suchý šampón a účel to tiež splnilo, no niet nad čisté vlasy

      Odstrániť
  2. Oleo intense mam aj ja ale bez kondicioneru a tiez som s nimi spokojna a ta nivea vyzera taktiez super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najlepšie na tom sprcháči je, že sme ho kúpili pred vianocami v tescu za nejaké (+)(-) 1€ :)

      Odstrániť
  3. ja pouzivam melonovy olej.... stále po presušení vmasírujem do končekov ..... milujem tu vonu aj moje vlasy po ňom :) ako od kaderníka, po každom umytí

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Olej jsem nikdy nepoužila. Nikdy mě to popravdě nenapadlo. Mám silné kvalitní vlasy a tak si říkám, že by se mi možná akorát zamastily, ale kdo ví, nevyzkoušela jsem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja pouizivam olejcek po umyti ako starostlivost a dokonca mam jeden pripravok, ktory sa tvaril ako ten tvoj, ze vlasy sa mi zdali mastne a tiez som si hovorila, ze som to prehnala a na druhy den, vlasy pekne a aj vdaka nemu drzali tvar..ale ten je od Tigi Head:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a čo používaš na tie hniezda?alebo ako ich krotíš?lebo ich mám ja a som z toho zúfalá.A nemôžem si dať na to ani olej ani nič,lebo potom vyzerám ako s prepáčením ocikaná.chcela by som ich mať uhladené,ale neviem ako na ne.A v šampone to asi nebude,tie striedam (alebo žeby mi každý robil zle?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. šampónom to nebude, jednoducho máš víry :)
      no a krotím ich tak, že si ráno navlhčím vlasy okolo toho hniezda, sčešem ich tak, ako by mali ísť, zopnem sponkou, nech si chvíľu zvykajú na novú "polohu" a po cca 20 minútach dám sponku dolu a nechám presušiť... resp. namoč, daj tužidlo a vyfúkaj (to robí moja mamka)

      Odstrániť
  7. Super :) Takáto výhra rozhodne vie potešiť :) Olejom sa radšej vyhýbam, lebo to by som si vlasy umývala asi každý deň. :D Maximálne ich použivam na končeky, pretože mám dlhé vlasiská :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já na vlasy používám olejíček Glisskur a je úžasný! :)

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja mam strasne rada oleje vsetkych druhov - telove, vlasove, nechtove, opalovacie :) snad som na nejake nezabudla. Podla mna super pomahaju a vlasy su po nich neskutocne! Moj oblubeny vlasovy je asi Loreal ten sa mi super osvedcil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám vlasy rozvýrené úplne vždy :D Už som si zvykla, pomáha mi jedine, keď si ich ešte mokré po umytí uložím tak, ako chcem aby zostali.. Ale nie vždy to drží :D A Syoss som raz skúšala, radu pre lesk vlasov.. ale nič moc.

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers