3. 4. 2013

Len tak

 Najkrajšie ceruzky na svete od Zoeva! Kebyže jedna nestojí 5,50€, tak ich chcem všetky. Alebo by mi chcel niekto urobiť radosť? :D 
zdroj: Facebook
Počkajte si na recenziu na môj nový rúž. Presne tento.
zdroj: Avon 
Mini balenia Aussie šampón a kondicionér "for hair that is a bit unhappy". Resp. český preklad: na vlasy poněkud něšťastné :)) Pobavilo.
 Môj nový miláčik. Iba 6 kg.
 Bomba editoriál v novej Madam Eve.
 Strážca. Aby som od učenia neutiekla.
 Strážca 2, ktorý mi robí spoločnosť pri vyvetrávaní hlavy na balkóne.

+ došiel mi BB od L'oreal, v utorok čakajte recenziu. Či bude pozitívna alebo negatívna, zatiaľ nepoviem :)

9 komentárov:

  1. Zajímavé barvy tužek ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dásak kúpiť aj set všetkých ceruziek, vtedy vychádzajú na 3,60 ks. Ale dať 36 evri za ceruzky? =/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je aj tak naraz dosť :-/ ideálne by boli za 3,60€ aj na kusy :D

      Odstrániť
  3. pekné sú tie ceruzky,ale 5,50 € je naozaj dosť :) musíš sa rozhodnúť len pre niektoré:)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj tak sa mi páči 6 z 10 :D to si rovno môžem vziať tú zlacnenú sadu :D ach jaj, to je dilema

      Odstrániť
  4. Tie ceruzky by som chcela všetky ♥
    A taký strážca by sa aj mne zišiel, aby som poctivo písala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne ceruzky :) najviac sa mi páči tá zelená.
    a zlatý psíkovia :) Máš sa teda s kým pomaznať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak tie ceruzky od Zoevy su bomba:))

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers