27. 4. 2013

Hodina výtvarnej výchovy

Musím sa vám s niečim zdôveriť. Chodila som na výtvarnú jeden rok. Bola to celkom sranda, ale strašne ma štvalo, že sme museli využívať rôzne techniky kreslenia a maľovania. Ale ja to inak, než s ceruzkou neviem. Akonáhle vezmem do ruky farbičky či štetce, je po obrázku. 
 Vôbec nemám na kreslenie čas. Tieto tri obrázky vznikli ešte pred 1-2 rokmi...
A ktovie, kedy ich dokončím.
 Až by k tomu došlo, pustila by som sa do ďalších. Tu je zopár pre inšpiráciu.
zdroj: facebook.com, sashe.sk, stylowi.pl, zszywka.pl, tumblr.com





Preferujete maľbu alebo kresbu? Čím kreslíte/maľujete najradšej (ak vôbec)?


15 komentárov:

  1. Raději kreslím, to je jasné, ale ráda maluju karylkama nebo akvarelkama - je to mnohem rychlejší než pastelkami a taky hezčí:-) Určitě v tobě talent je, to je vidět, maluj víc! Nejlepší je malovat podle vzoru (fotka atd, ne žádné stylizace kde je obr hlava, obr oči, manga atd) a pak to člověk najednou taky umí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to sú krásne kresby...dávnejšie ma tiež držalo kreslenie,ale vôbec mi to nešlo :D ty máš talent;)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. idem si kresliť :D si šikovná, škoda že nemáš Čas, stálo by to zato! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Trikrat wau ja neviem vobec kreslit a vzdy kazdeho obdivujem co mu to ide od ruky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mňa zas nebaví kresliť ceruzkou, asi kvoli tej jednofarebnosti. mám rada farby a akvarel/vodovky sa mi páčia a aj tým štýlom maľujem. tam zasahuje vo veľkej miere aj náhoda, maľuje sa na prvý raz, nedá sa to premaľovávať a mazať.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vždy som chcela vedieť kresliť. Jediné, čo som spravila, je obraz na našu stenu :) ale len podľa predlohy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Musim sa s niecim zdoverit: chodila som na vytvarnu 9 rokov a este 4 roky na umelecku strednu :)
    Inak skoda, ze to nijako nerozvyjas, tie prve 4, co si dala, su velmi dobre. paci sa mi, ze nie su take otrocky popisne, ale je v tom citit lahka ruka a priestor na domyslanie nedokresleneho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moje sú bohužiaľ len prvé tri :) ak by sa podaril aj ten štvrtý, bola by to paráda.
      dúfam, že sa k tomu kresleniu raz vo veľkom vrátim

      Odstrániť
  8. ďakujem vám slečny za pekné komentáre, lebo som sám sebe najväčší kritik a nepovažujem sa za taký talent :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten prvý je nádherný! Určite kresli viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mna zase nebavilo, ked sme na niecom mali pracovat aj niekolko tyzdnov, vytvarka byvala len raz do tyzdna, ubijalo ma to, ale obrazky sa ti podarilo, len tak dalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ja som tiez chodila ale myslim, ze moje a tvoje kreslenie je diametralne odlisne :DD ja som zastala na urovni dietata v skolke, kdezto tvoje kresby su jednoducho wow..mala by si sa k tomu urcite vratit ved to je nadherne!!!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers