19. 4. 2013

300 giveaway

Vyhlasujem ďalší boj o vecné, kozmetické, voňavé ceny!

 Pri pohľade na počet zverejnených článkov (skoro 300), počet followerov (prekročená hranica 250, dajme tomu, že sa tiež blížime k 300-vke :)), som si nemohla odpustiť tento obrázok z filmu 300.

wallpaper4me.com 
shopvitalita.eu
pesiazona.sk
Jeden výherca získa Avon sérum na suché končeky vlasov, masku na tvár prírodnej ruskej kozmetiky TianDe, nejaký pekný lak na nechty a peknú mini-voňu. Môže byť?

Podmienky:
  • follow
  • emailová adresa
  • napísať farbu (laku na nechty, ktorý by ste chceli vyhrať)
  • byť zo SR alebo ČR

Skončíme, až tu bude 300 followerov a až to uznám za vhodné.

72 komentárov:

  1. icka.gazdova@gmail.com
    farba asi nejaká tyrkysová ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Barva by se mi nejvíc líbila asi tmavě fialová:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Barva stříbrna nebo ruzova
    wimim18@yahoo.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. patricia.semancova@gmail.com
    a farba ružová :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sledujem :)
    email: angelity.blog@gmail.com
    Ja by som si priala červený lak na nechty :)

    Zároveň ťa pozývam do giveaway na mojom blogu, ktorá o chvíľu končí www.just-angelity.blogspot.sk :) Budem rada ak sa zapojíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D si tematicky zvolila obrázok z toho filmu,sa mi to lúbi :)
    farba na rukách sa mi lúbi červená a odtiene ružovej,poprípade nude.ale to je uplne jedno,znosím všetko.
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. farba ružová :)
    julkabartova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. msutkova@gmail.com
    ja by som privítala farbu laku v odtieni niečo ako "mint" =) taká jarná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sledujem ako vik ppop
    Mne sa páčia pastelové laky, aká konkrétna farba? Na tom mi nezáleží :)
    e-mail: vik.ppop@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gratulujem! :)
    Mne by sa páčila nejaká farba laku medzi ružovou a marhuľkovou, už po takom túžim dlho :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    Oasap GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sledujem
    Farba: brala by som tyrkysovu alebo nieco ako mint ( alebo akukolvek modru :D)
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jee super giveaway!:) sleduji přes bloglovin a dávám ještě like na gfc (petra lorietta) ;) laky mám nejraději hnědé nebo rudé, ale klidně se nechám překvapit:D
    petralorietta@gmail.com

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sledujem všade :)
    rianexxx@gmail.com
    Farba laku -niaka krikľavá,výrazná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Gratuluji, zasloužíš si to :)!
    Lak by se mi moc líbil nějaký průhledný se třpytkami, stále nějaký takový hledám :).
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gfc: christina deneuve
    neonově růžovou! :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sledujem :)
    Nejakú peknú pastelovú farbu :)
    veronika.ksenakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. abrbora@gmail.com...sledujem...a lak by ma potešil hociakej farby

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sledujem všade, alliknowaboutcosmetics@gmail.com a farba taká nejaká letná lososová alebo také niečo;)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. vera.p@centrum.cz
    Sleduji :)
    asi nějakou intenzivní fialovou :)
    Jinak to sérum na konečky používám a jsem s ním celkem spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sledujem :)
    sinkovicova.jana@gmail.com
    Lak by sa mi páčil v odtieňoch modrej alebo zelenej lebo som tieto farby ešte neskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. červený alebo ružový:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. sledujem :)
    sunriseofmylife787@gmail.com
    a farba trebárs tyrkysová :)
    a taktiež je u mňa giveaway, ak chceš pozri a budem veľmi rada ak sa zapojíš : Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Něco na konečky by se mi teď opravdu hodilo, protože ty moje jsou v naprosto katastrofálním stavu:/
    Barva by se mi líbila třeba červená :)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sleduji
    Já miluji všechny barvy, takže mě by to bylo jedno, naopak bych se těšila na překvapení :)

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC Naty Sweet
    naty.sweett@gmail.com
    asi nějakou modrou :D.Ta mi ve sbírce chybí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. fialový nebo zelený :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC - veronika.zorska
    to sérum od Avonu je skvelé, tak dúfam, že budem mať šťastie pri žrebovaní :)
    prijala by som skôr nejakú jemnejšiu farbu laku :) pastelová, slabo ružovkastá :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  28. mne by sa páčil lak nejakej peknej zelenej farby... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Farba hmmm asi nejaká superkrycia NUDE :P to vyzerá elegantne......ale lak byť nemusí, stačí to sérum, už mi dochádza :P :D
    nikushik.p@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ahoj Veronika, už sledujem aj ja ;)
    email: jaja.semanova@gmail.com
    a lak na nechty asi najviac červený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. lak mentolový alebo pastelový žltý :)
    sledujem už dlho ako Lizzy
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. nejaká pastelová farba, takú ešte nemám
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  33. žltýýýýý :D
    enkeli20@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. sledujem)
    natalyadameova@gmail.com
    farba laku-červená:)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. kristinanemila@gmail.com
    sledujem cez GFC
    farba laku- nebíčkovo modrá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Sledujem :)
    Momentálně mám nude období - takže nude barvička :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. k.tamasova@gmail.com
    asi nejakú peknú kráľovskú modrú alebo aj mint :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  38. sleduju jako Ter Ka
    terzah@atlas.cz
    Lak hnědý či nude :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. adwardd@gmail.com :)
    nejakú takú staroružovú, podobnú ako máš okraje blogu alebo svetloružovú potom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Sledujem :)
    dominica078@gmail.com
    Pravdepodobne asi vínovú alebo mintovú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. polisa@seznam.cz a lak ? :O Třeba nějaký třpitivý :) nebo červený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. lindik1@gmail.com
    líbila by se mi a hlavně hodila nějaká černá třpytivá barva:)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. růžová
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  44. broskvová barva:)
    hanous31@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Mne by sa pacil lak nejakej teplej farby nic modre alebo zelene pre mna nie je :) petronela18@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  46. enkeli20@gmail.com
    nejaku pastelovu farbu by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Ráda bych nějaký mint lak na nehty.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. konecna.lucia@centrum.sk
    Ja som za červenú farbu laku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. email: christines071@seznam.cz
    nejvíce jsem si teď oblíbila laky v pastelových barvách.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  50. hlavackova.katerina@gmail.com
    Asi bílou nebo nějakou metalickou :))

    OdpovedaťOdstrániť

  51. email:matulova.kristina@gmail.com

    ružový lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. gf: tereza.j
    mail: juhaszova.terezia@gmail.com
    krvovo červený ... to je moja farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. skôr nejaké jemné farby, nude, slabo ružovkastá. veronika.zorska@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. betytrojan@seznam.cz
    Možná bych chťela nějakou pastelovou barvičku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  55. jakoukoliv pastelovou barvu:)
    GFC: Deni Hartmannová
    email: denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. aj ja sledujem,oblubujem všetky farbičky na naechtoch :)
    nat121@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  57. tyrkysová :) luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. nejaka nude farba ssimonka.s@centrum.sk
    este stale pokracuje sutaz?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Sleduji :) můj mail je indrakova96@email.cz
    Už dlouho sháním dobrý bílý lak! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Sleduji jako LusiLue.
    Líbil by se mi fialový lak. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Followuji, moje emailová adresa je lehnertova.eva@gmail.com
    a barvu bych si vybrala nějakou nude, světle růžovou nebo tak něco.
    Jsem z ČR.

    OdpovedaťOdstrániť
  62. fallowujem a rada sa necham prekvapit dakou pastelovou farbou ;)

    mail: sonulienocka@gmail.com

    a gratulujem k 300 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Barvu bych nejraději červenou :)
    Rad.k.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. patockova.e@seznam.cz :) barva - červená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. farba by ma potešila tyrkysová alebo mentolová :-)
    monika.tomikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers