3. 3. 2013

Prachy pani Schwarzovej

 Dnes kniha od Karin Krausovej z vydavateľstva Evitapress.
Čo by ste urobili, keby ste sa mohli na niekoľko mesiacov stať pracháčkou vďaka cudzím peniazom? Donútilo by vás zúfalstvo z chudoby ukradnúť kopu peňazí? Hlavnej hrdinke sa to stalo. Pretože žila v predstave, že jedine peniaze a život na veeeľmi vysokej nohe jej prinesie šťastie, lásku, rešpekt. Ale niektoré sny by mali zostať snami.
Ukážka (martinus.sk): Po maturite som namiesto toho, aby som išla študovať, nastúpila do banky. V pobočke banky, ktorá prefinancuje váš zbytočne drahý hypotekárny úver, a to aj napriek tomu, že ste oň nikdy nepožiadali. Do pobočky známej banky, ktorej reklamné slogany sa na vás valia zo všetkých strán. Dookola omieľajúce sa „evergreeny“ o vašej svetlej, finančne zabezpečenej budúcnosti sa vám vryjú pod kožu a občas ich aj vy použijete v debatke so známymi. Aby ste vzbudili záujem. To dnes letí. Poznať slogany.
Dodnes netuším, ako sa mi podarilo vyhrať konkurz a získať to miesto. Možno som očarila personálneho manažéra svojimi dlhými nohami. Možno vďačím svojmu výstrihu. Možno zabral môj milý a podmanivý úsmev. A možno potrebovali to miesto jednoducho okamžite obsadiť.
Poznáte ten pocit. Ste radi, že vám to vyšlo, pociťujete sklamanie, že to tak dopadlo. Takmer všetky moje spolužiačky prijali na vysoké školy a ony trávili prázdniny s vedomím, že budú študovať.


Túto knihu som zhltla okamžite. Kúpila som si ju za dobre urobenú skúšku a kým som v závejoch čakala na autobus domov, prečítala som takmer polovicu :) Je to neuveriteľný príbeh, ktorý vás naučí, že za peniaze sa šťastie nedá kúpiť.

5 komentárov:

  1. momentálne ju mám v mojom wishliste.. ale sama sebe som zakázala kupovať knihy, kým neprečítam tie, ktoré som si pokúpila a ešte neprečítala :-)) už sa na ňu teším, evitovky mám veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som v poslednom čase nakúpila strašne veľa kníh, no našťastie sa mi darí čítať ich... ale aj tak si musí dať stopku, lebo budem na mizine :D

      Odstrániť
  2. Ta spamerka je teda pěkná blbka negativni komentáře maže, tak se nikdo nic bohužel nedozví..:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by musela vymazať všetko... pridávam pod pôvodné články na blogoch napr. mishelly alebo monkey style komentáre s odkazom na spamerkine články... nie rovno do jej blogu, lebo to vymazuje....

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers