5. 3. 2013

Poznáte tianDe?

Hneď na úvod: fotila som na šírku, fotky som rovno neupravené vložila sem a ejha, blogger si ich otáča, ako sa mu zachce. V picase som ich skúsila otočiť, uložiť, znova nahodiť a čo sa stalo? Nič. Takže sa teším, až budem pridávať fotky trebárs líčení a moje oko bude otočené o 90° lebo sa bloggerovi zachcelo :-/ Som znechutená...

A teraz k veci. Pred pár dňami som sa dostala ku kozmetike Tiande, ktorú ste možno poniektorí zaregistrovali už na FB, alebo nebodaj vám ju niekto núkal. Mne kamarátka priniesla na skúšku takúto sadu na ruky a môžem vám k tomu popísať pár teplých slov.
Po prvé, kozmetika Tiande sa tvári ako prírodná, ale slová ako metyl/etyl/propylparabén nájdete v zložení, aj keď na samotnom konci. Inak využívajú extrakty z bylín a iné pekné veci. Aby som vyjadrila svoj názor k parabénom, mne samotnej sú ukradnuté. Viac ma zaujíma, čo zjem, vypijem alebo vdýchnem, než čo si v stopovom množstve natieram na pokožku. Kožu totiž považujem za dosť dobrú bariéru, ktorá prepúšťa len telu vlastné látky a cudzorodé nie. To len tak na okraj k tomu "boomu".
Po druhé, je to kozmetika tibetská, ruská... Možno bude mať niekto výhrady, ale zas musím oponovať. Moja profesorka botaniky bola úplne uchvátená krajinami východnej Európy, ako tam všetci ovládajú účinky liečivých bylín a dokážu ich využiť.
K samotným výrobkom. Všetky 3 produkty- mliečny peeling (na hĺbkové očistenie), morská soľ so zeleným čajom (na odstránenie odumretých buniek) a krém na ruky s aloe vera majú príjemnú parfumáciu a skvelý účinok. Mliečnym peelingom si zo suchých rúk odstránite takú špinu, že sa nestihnete diviť. Následne si (znova na suché ruky) aplikujete soľ, chvíľu pomasírujete, čo je samo o sebe veľmi príjemné. Pri zmývaní budete mať neuveriteľný pocit božsky hladkých rúk, ktoré si následne po osušení nakrémujete výživným ale nemastným krémom.
Rozhodne sa na túto kozmetiku nepozerajte s odporom, ale dajte jej šancu. Ja som vyskúšala túto sadu aj na ďalších ľuďoch a nikto z nich nebol nespokojný. Práve naopak.

Tak teda ešte raz, poznáte Tiande alebo chcete aj vy bližšie spoznať túto kozmetiku?

7 komentárov:

  1. Kamoškina mama túto kozmetiku predáva, tak by som ju teda rada vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Počula som o tejto kozmetike, dokonca som poslala žiadosť jednému milému pánovi, že chcem s nimi spolupracovať, ale dodnes sa nikto neozval, čo ma dosť sere :-/
    Vyzerá to dobre!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si robím "prieskum" a uvažujem nad spoluprácou. našťastie mám okolo seba ľudí, ktorí by ma ihneď zaregistrovali.

      Odstrániť
    2. ...a so mnou by si nechcela spolupracovať? Som touto kozmetikou fest nadšená a veľmi ma to baví.

      Odstrániť
    3. momentálne silne uvažujem aj nad mary kay. neviem, neviem :)
      kontakt na mňa je pod profilovou fotkou, resp. sa ozvi na FB stránku Muffinsisters :)

      Odstrániť
  3. Mna osobne tato znacka vobec nelaka a nepride mi nicim zaujimava

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som túto kozmetiku vôbec nezaregistrovala. No vyzerá to zaujímavo po tvojom opise. Ja som vlastník jemných rúk, bola by som fakt zvedavá, čo by to spravilo so mnou =D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers