26. 3. 2013

Nivea Aqua effect pena

Táto pena sa ku mne dostala vďaka FB možnosti otestovať túto novinku. Myslím, že v prihlasovacom formulári bola kolonka blog, takže po vypísaní webovej adresy som sa stala automaticky atraktívnou pre toto testovanie.

Ale k veci. Bola mi zaslaná pena v plnom 150 ml balení. Teda pena... Tekutina, ktorá sa vytlačením pomocou pumpičky zmení na nadýchanú penu. Pumpička vydáva jedným stlačením množstvo úplne postačujúce na tvár a sčasti aj na krk. Pena je naozaj pekná, nie ako tá, ktorú mi darovala kamarátka (Avon Solutions na mastnú a zmiešanú pleť), pretože ju vysušovala. No, vysušovanie. To sa tu nekoná v takej miere, ako pri tej Avoňáckej pene. Isto, mala by hydratovať, bla bla bla. Ale v jej prospech musím povedať, že po očistení ani po dlhom čase nemám nutkanie až silnú potrebu nakrémovať si tvár niečim mastným, z dôvodu sťahovania pleti. 

Pena je určená na normálnu až zmiešanú pleť. Obsahuje vitamín E a aktívnu látku HydraIQ, pleť je po použití vitalizovaná a osviežená. Umývanie je skutočne zážitok vďaka príjemnej vôni. Dlho som nemusela pátrať, čo mi tá vôňa pripomína. Je to tento produkt. (odkaz som si požičala zo skodulka.blogspot.sk)

Keby moja pleť bola mastnejšia ako kedysi a menej citlivá na vysušovanie, kúpila by som si ju s radosťou. Musím dať ale prednosť mastnejšej kozmetike. Ale ktovie, možno mi bude v horúcom lete lepším spoločníkom.
Máte skúsenosti s penami Nivea?

11 komentárov:

  1. Ja pouzivam tu ruzovu a vyhovuje mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nebola, teda na 90% nebola v prihlasovacom formulári kolonka blog. Nivea to nikdy nemá narozdiel od iných firiem...Čo je vlastne fajn, pre iné kočky, čo nemajú blog, a teda šance sú úplne rovnaké

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak potom sa ospravedlňujem :) asi to bol BB od loreal

      Odstrániť
    2. Ono je to skoro vždy a všade, preto som bola prekvapená, že Nivea to nemá, a preto som si to pamätala

      Odstrániť
  3. Mam podobnu srandu od biodermy ale na plet mi nejako nevyhovuje, takze si s nou holim nohy, co je jej druhym ucelom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S penami teda skusenosti vobec nemam,mam z nich pocit ze mi dokladne neumyju tvar(asi to robi ta lahka pena.Som vsak typ ktory radsej skusa na sebe ako len cita,tak v buducnosti preco Nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S penammi od Nivey nie, ale mám tú šľahačku od Biodermy a s tou som spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zkušenost s ní nemám, ale chtěla jsem ji vyzkoušet a po přečtení tvého článku si mě na ní nalákala ještě víc, já mám totiž spíše mastnější pleť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj pozývam ťa na môj blog kde práve prebieha moja prvá gievaway, budem veľmi rada ak sa zapojíš aj ty! :))

    http://ishardbeme.blogspot.sk/2013/03/giveaway-i.html
    XX

    a nie ja zatiaľ nemám žiadnu skúsenosť s penami od Nivei :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkný blog!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers