7. 3. 2013

Lóve

 Lícenka Love od Essence si ma získala na prvý pohľad. Ani neviem prečo. Keďže som túžila po nenápadnej, svetlej lícenke, myslela som si, že táto bude tá pravá. Tester k dispozícii nebol, ale prečo by som ju nechala v drogérke za cca 2,70€?

Doma prišlo sklamanie. Červené písmenka L a E farbia ako šialené a celú tú jemnú svetlú príjemnú farbu prebijú výraznými pigmentami. Z ružovkastej lícenky- vlastne takmer rozjasňovača sa tak stáva čosi pre bárbiny. Alebo minimálne pre opálených ľudí a nie pre také bledule, ako som ja.

Farba sa mi ale inak páči, čo už taký detail, že mi veľmi nepristane (či necítim sa s ňou komfortne?). Ak si rozkliknete dolnú "aristokratickú" fotku (urobenú kvôli súťaži s Bourjois), tak si môžete krásne všimnúť jej lesklosť. Nie je to totiž len taká obyčajná silne ružová farba, ale skutočne pekný mix rozjasňujúcich čiastočiek a intenzívnej farby.

Ak si myslíte, že vám takéto farby pristanú, choďte do nej!

9 komentárov:

  1. Tyhle barvy holt nesluší každému, těžko určit, komu vlastně. Mě taky teda určitě ne. Spíš to bude asi pro holky se světlou pletí, kterým sluší studené barvy, což ty (ani já) nejsme:D Ale mě se taky barevně moc líbí, ono se člověku vždycky páčí víc to, co nemůže mít :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem se udržela a v drogérce ji nechala... no a nelituju. :) Fotka i líčení jsou perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne foto, držím palce, aby si vyhrala :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Drzim palce v sutazi! Fotka je super :) a ta licenka aspon na foto nevyzera az tak hrozne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňa by teda nezaujala, tie písmená ma odstrašujú, ale tebe podľa mňa celkom svedčí, nevidela by som to tak tragicky :) A na fotke si strašne krásna!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podľa mňa ti pristane, aspoň na fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. na nejakom blogu som čítala, že je úplne svetlučká nenápadná, preto som nad ňou ani neuvažovala, ale na fotke vyzerá krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers