18. 3. 2013

LOOK: blackest black

 Po 2 dňoch väzenia v podnájme (kvôli super vetru a snehu a nechodiacim autobusom) som sa šťastne dostala domov s krásnou nádchou, červeným nosom a ošúchanými perami, no eM ma predsa vytiahla na dvor, donútila ma zhodiť vetrovku a vyfotila ma v šatách. Paráda :) Krásne som zmrzla, otužila sa, poplakala si kvôli ostrému slnku, ktoré sa odrážalo aj od snehu, ale čo som rada, vznikli celkom pekné fotky.

 Na týchto posledných dvoch fotkách môžete vidieť líčenie očí. Je veľmi jednoduché, použila som len čierny a strieborný tieň. 
Ako sa dnes máte?

21 komentárov:

  1. krásne fotky! vážne super. Nemala si ani písať, že je to na dvore...som myslela, že ste išli fotiť do nejakých špeciálnych exteriérov..prvá fotka úplne najsamlepšia:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aale hej, je to špeciálny exteriér ;) 20 rokov nedostavaný dom na vedľajšom pozemku :D

      Odstrániť
  2. licenie aj saty su super a fotky sa fakt velmi vydarili ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no nato , že si nachladená.... diki mám depku teraz! :D lebo ked sa dnes pozriem do zrkadla vidím ženskú, ktorá je vlastne chlap, lebo rýmečka ma totálne skolila! :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj, to všetko makeup ;) tiež sa ráno neprebúdzam ako stelesnenie dokonalosti

      Odstrániť
  4. Ja by som v tomto počasí veru nemala odvahu byť len v šatách, tak klobúk dolu :) Fotky sú krásne a veľmi sa mi páčia tvoje náušnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tie náušnice sú z orsay :) kdyby něco

      Odstrániť
  5. nádherné fotky aj líčenie :-) najviac sa mi páči tá prvá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa najviac pacis na druhej a tretej uplna krasotinka! :) a aky to mas ruz/lesk?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najprv som si dala lesk Bell, taký svetlunký ružový a potom na to ešte Avon lesk glazewear, taký stredne ružový, lebo to predtým sa mi zdalo mŕtvolne :)

      Odstrániť
  7. vznikli brutálne fotky! pristane ti to veľmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi krásne! Líčenie, fotky aj ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všechno to utrpení za tyhle nádherné fotky stálo! ;-) U nás dnes celý den sněží, takže tak nějak smutně vzpomínám na hezké počasí, které bylo o víkendu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne fotky :) tá prvá je úplne mega dobrá ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ďakujem všetkým, aj v mene slečny fotografky, ktorá má na tom veľkú zásluhu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. najviac sa mi paci ta prva, inak si neskutocne fotogenicka!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na tej druhej si fakt krásna, ale nie preto, že je čiernobiela, ale pre ten úsmev. Oči ti úplne žiaria, vlastne celá žiariš... velmi ti pristane úsmev. Nabudúce, keď budeš posielať fotku do súťaže, tak jedine s úsmevom a určite vyhráš!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers