11. 3. 2013

Look: aristocracy

Už som vám spomínala, ako Bourjois zadal tému súťaže (v ktorej som nevyhrala): Aristokracia, keďže nedávno vydali limitku Aristo Clash. Mala som v hlave jasnú predstavu všetkého, okrem líčenia. Vejár, korzet, rukavičky a znamienko krásy. No čo s líčením??? Keďže sa ale Aristo Clash kolekcia niesla vo fialovej, tak som zvolila fialovo strieborné líčenie s použitím Broadway starlet "pigmentov"/trblietok od Essence. Neodmysliteľné znamienko na tvári, veľmi ružové líčka (aspoň sa sem hodila tá pre mňa nevyužiteľná lícenka Love od Essence) a vínový rúž od Avon len jemne vklepaný prstom do pier, aby vznikol dojem zdravých nenalíčených pier.

všetky súťažiacevíťazky

Samozrejme, že sa dámy vtedy neupravovali takto. Toto neberte ako tutorial k dobovému líčeniu! Ale nechať si v súťaži o naj aristokratickú fotku makeupu nenalíčené oči a len si napatlať červeň na líčka, to bolo samozrejme nemysliteľné. 
makeupthroughtheages.blogspot.com
Páči sa vám 18. storočie? Máte radi nejaký film o tomto období? 

17 komentárov:

  1. 18. století, to je krása, nejraději mám 70. - 90. léta, ze kterých je předpokládám i tato paní. Za Marie Terezie se prý dámy líčiy hodně, že to královna zakazovala, ale na obrazech jsou všecky jen střídmé, takže vůbec netuším, jak to asi vypadalo:-) Každopádně ty jsi aristokratický vzhled pojala výstižně, líbí se mi to!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo sa nedozviem :) tak to by som bola ozaj zvedavá, ako teda vyzeral ich makeup

      Odstrániť
  2. Zaujíma ma história a toto obdobie mám veľmi rada. Aj čo sa filmov týka, hlavne o reálnych historických osobnostiach alebo udalostiach. A líčenie sa ti podarilo. Fialová so striebornou je veľmi pekná kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kokso, to je nádhera! sa riadne vydarilo ;) šikula :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Peknučká si bola...ja som sa aj chcela zapojiť, ale prišlo mi to nelogické. Aristokratické líčenie by som naozaj poňala tak, že by som sa nenalíčila, ale potom by to vlastne nebolo líčenie, tak som sa na to vykašľala:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala si sa zapojiť. niektoré súťažiace sa ani nezamýšľajú nad témou a mám pocit, že pošlú akúkoľvek fotku, ktorú majú práve poruke :(

      Odstrániť
    2. no veď to:D....aj teraz akože vyhrali slečny, ktoré boli pekne nalíčené, to nevravím...len k tej téme by som bola vybrala úplne iné fotky za víťazné...teda to je môj názor

      Odstrániť
  5. Skoda ze si nevyhrala fandila som i

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma teší, asi aj viac ako výhra :)

      Odstrániť
  6. Výherkyně - to jsou teda aristokratky... Ten, co soutěž dělal, byvral jen povedené fotky a povedené makeupy a už se nezamýšlel nad hlubším smyslem. Smutné. Ovšem některé soutěžící jsou vážně k smíchu - hrozivé fotomontáže nebo asbsolutně obyčejné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nechcela som to takto napísať, ale súhlasím. aj preto som sem dala odkazy na albumy, aby si každý urobil vlastnú mienku. netvrdím, že som mala vyhrať ja, mala som svoje favoritky a výsledky ma sklamali.

      Odstrániť
  7. No tak podľa môjho názoru si mala určite byť medzi víťazkami. Veď tie niektoré fotky boli doslova katastrofa, zvlášť tá jedna slečna čo mala neidentifikovateľnú machuľu na viečku a krivo napatlanú linku a celé to budilo skôr dojem nepodarenej pubertálnej rebélie ako aristokracie. Plus tie niektoré úsmevné fotomontáže s parochňami alebo závojom cez tvár kde fakt bohovo vidieť makeup... No nejdem už viac kritizovať, pointou môjho komentáru totiž bolo povedať ti, že si to poňala super a určite si mala byť medzi víťazkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa bez tej výhry zaobídem, len je divné zapájať sa do súťaže s témou s fotkami, ktoré tomu vôbec nezodpovedajú. len toľko som tým chcela povedať :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers