13. 3. 2013

Len tak

Fotečka z toľko omieľaného plesu. Nakoniec som si predsa len zadovážila ozajstné plesové šaty a nielen také koktejlky zo skrine. Šaty mi šila moja krstná, návrh som spravila ja. Ale v podstate sú veľmi jednoduché. Na moje nemilé prekvapenie to mnohé baby odbili ultrakrátkymi šatičkami, takže z plesu bola razom diskotéka a my, menšina v dlhých šatách, sme vyzerali skôr ako exoti :D

V blízkej dobe sa môžete tešiť na predstavenie noviniek, keďže sa mi podarilo povyhrávať kopec vecí. 2 produkty od Biodermy podľa vlastného výberu, Syoss balíček, Nivea čistiaca pena, rúže, lesk, BB krém Bioderma a L'oreal, atď.

Nezabudnite na GA, máte čas už len do soboty a v nedeľu vyhlásim víťazku a zároveň predstavím výhru.

13 komentárov:

  1. Jééj krásna si bola :) Daj aspoň na FB fotku celých šiat,som zvedavá ako celé vyzerali :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takú asi ani nemám :D ale ok

      OZNAM: na FB stránke nájdete viac fotiek :)

      Odstrániť
  2. ja som tiez zvedava na cele saty - ten vrch vypada velmi dobre ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aaah, az teraz kukam ze na FB je toho viac :D idem pozriet

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. nestíhala som, letela som do školy :) už to tam dávam

      Odstrániť
  5. Pojdem kuk teda na fb rada by som ich videla cele ale uz aj takto vyzeraju krasne :)) a urcite si urobila dobre ze si mala dlhe! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Slušelo Vám t:) Taky jsem byla na našem plese jedna z mála, co měla dlouhé šaty:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekne saty, a cervena ti velmi pristane! Krstna je sikovnica.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne šaty, mejkap, všetko! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Škoda, že si nedala cele šaty, ale vyzerajú nádherne!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. málo sme sa fotili :( ale na fb stránke je aspoň o trošku viac fotiek

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers