25. 3. 2013

ASAP = as simple as possible

 Keď nemáte veľa času, farebné ceruzky to vždy istia. Nová tyrkysková od Avon (už som takú mala, darovala som ju, lebo som si myslela, že moja ďalšia tyrkysová od Dermacolu je rovnaká, ale nie je ani podobná, tak som si kúpila novú :) nech žije šetrenie peňazí!). Sivá gélová linka Essence zo Smokey eyes setu s 50% zľavou. Nenápadný telovo-broskyňový rúž Elf.
Uggsy nemusím, ale táto koláž sa mi celkom hodila :) Veľmi sa mi páči kombinácia týchto dvoch farieb!
A vám?

6 komentárov:

  1. Farebné linky to je moje! Cez víkend som rozšírila opäť zbierku (priateľ platil, no nemiluj ho!) =D Farebné linky vždy všetko oživia, máš to super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super to je! čo vie len farebná linka spraviť..♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne, musím aj ja začať opäť viac používať farebné ceruzky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taketo oživenia líčení priam milujem :o) už davno som chcela vyskušať farbene ceruzky od avonu tak si asi nejake poobjednavam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Suhlasim tiez to takto v case ked nestiham praktizujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Suhlasim :) tiez to v case ked nestiham takto praktizujem

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers