14. 2. 2013

Zelená je tráva

 Ešte som vám ani neukázala svoj tieň, ktorý som pred Vianocami uchmatla v Tescu za jediné jedno euro. Rimmel tiene ma vždy odrádzali, lebo sa o nich písalo ako o slabo pigmentovaných, ale táto zelená ma zaujala a tester sa zdal  byť fajn, tak som to riskla. A neľutujem. Je to super sýta farba, zelená mi veľmi nepristane, ale tento odtieň moje modré oči ešte znesú. Má jemný zlatý shimmer.

 Podobná je ceruzka od Pupy, ktorú som už veľakrát spomínala. Má tiež temnozelenú farbu a výrazný zlatý shimmer.
Po rozotretí nič moc, takže sa ako tienik použiť nedá. Na to si budem musieť zaobstarať Multiplay od Pupy.

Ktoré výrobky od Pupy a Rimmel sa vám osvedčili?

5 komentárov:

  1. Ja som nad ich tieňmi tiež už veľakrát rozmýšľala, ale zatiaľ mám len jeden taký univerzálny hnedý a s tým som spokojná :) tento je pekný, mohla si pripojiť aj líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. líčenie s ním som pridala už dávno, ale až teraz mi napadlo, že som ho nijak nepredstavila :) môžeš oba produkty v akcii vidieť aj tu
      http://www.muffinsisters.blogspot.sk/2012/12/zelene-vianocne-smokey-eyes.html

      Odstrániť
    2. Ďakujem, krásne vyzerá aj pri líčení ako vidím :)

      Odstrániť
  2. Ja som si tiež uchmatla v Tescu a zobrali som si hneď v štyroch odtieňoch ,len nie od rimmelu ale od maybelline :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers