13. 2. 2013

Výmena balíčkov s Denisou


Tak. Predsa len došlo k swapu. Poviem vám, je to celkom stresujúca záležitosť :D Najprv sa stresujete, aby ste zohnali veci, ktoré budú spĺňať predstavy človeka, ktorého skoro vôbec nepoznáte. Potom sa stresujete, či to aj ten druhý človek myslí vážne a pošle vám balík, alebo vás len využije, pokojne prijme zásielku od vás a vám nepríde nič, akurát budete mať ľahšiu peňaženku.

O výmene LadyEl a Martinky si môžete prečítať TU, o výmene medzi mnou a veľmi milou slečnou Deniskou na nasledujúcich riadkoch a v jej príspevku na blogu.

Tento mačičkovský balíček som pre Denisu prichystala ja. Po výmene nejakých informácií o tom, čo ktorá máme rada, čo sa nám páči, aké sú naše obľúbené farby, ako vyzerá naša izba a ktovie ešte o čom všetkom, som mala akú takú predstavu o tom, čo jej dám ja. Mne šlo o dekoratívku a značky nedostupné na Slovensku, výber som ale nechala celkom na nej, aj čo sa týka značiek, aj ohľadom konkrétnych vecí. Takže som mohla iba hádať, či mi pošle rúž, či tiene alebo niečo celkom iné.
Denisa radšej chcela niečo do kúpeľa, alebo sviečky a rúž nude-ružovej farby. Ako prvú som navštívila Pupu, kde som vybrala rúž Miss Pupa, snáď podľa jej predstáv :) Pridala som hneď aj ružovo-fialovú ceruzku na oči, trblietavú, keďže tmavá zelená so zlatým shimmerom od Pupy patrí medzi moje obľúbené. Druhá zástavka Kvety Gerbera, kde majú, prekvapivo, Bomb cosmetics a Manufakturu :) Vybrala som ružovú šumivku, peelingové mydlo s krááásnou marhuľovou vôňou a kelímok, ktorý obsahuje vanilkové sprchové maslo, ktoré ma zaujalo na prvý pohľad pre tú nezvyčajnú konzistenciu.
Aj krabica je súčasťou balíčka :D Ja som limit (nezahŕňajúci poštovné) stanovený na 20€/500kč prešvihla o cca 5€, Deniska až o 400kč :( Mám také nutkanie poslať jej ešte niečo, aspoň na Vianoce :D
Balíček, ktorý som dostala ja, zas obsahoval okrem kozmetiky aj mnohé iné veci, ktoré som absolútne nečakala, ale veľmi ma potešili.
 Tu sú všetky pokope. Krabička bola previazaná fialovou organzovou stuhou a na mašli bol pripevnený motýlik, ktorého môžete vidieť nižšie. Organza ostala u babky, lebo z nej vyrobí kvetinové brošne :)
 Fialová je moja srdcovka a motív levandule taktiež, takže už samotná krabička mi urobila veľkú radosť.
 Rúž Rimmel Kate Moss, odtieň 03. Denisa možno ani netuší, že práve na tento som mala zálusk už dávno, ale objednala som si iný svetlý rúž z Elfu, tak šiel Rimmel bokom. Vedľa Aloe vera balzam na pery, jej najobľúbenejší. Ja som na balzamy maniak a vždy ich mám doma aspoň 5. Keďže mi akurát došiel jelení loj, prišiel tento vhod. Zlatá tekutá očná linka od Flormar je úžasná! Myslela som si, že bude len taká jemná, glitrová, ale je to veľmi sýta a výrazná zlatá farba. Hneď som si ju naniesla a šla tak do práce a výsledok- chválili mi to ešte aj zákazníci mužského pohlavia :) Vzorka Thierry Mugler Angel La Rose, Denisina najobľúbenejšia vôňa, ktorú nezohnala v plnom balení, tak sa zásobila vzorkami a mne jednu venovala. Je to super vôňa, veľmi mi pripomína Chopard- Wish, ale táto navyše obsahuje výraznú ružovú zložku. Na zimu je perfektná a je fakt škoda, že sa nedá zohnať.
 Ďalším prekvapením boli strieborné bižu náušnice z Tally Weijl, pretože si všimla, že práve teraz nosím výraznejšie náušnice. Aj tieto som si dala hneď do práce a nosia sa dobre, nie sú ťažké a tie "lístočky" občas pri nosení jemne šumia.
 Sviečky zbožňujem a Deniska mi vybrala opäť fialovú čajovú sviečku so sladkou vôňou a vložila ju do strieborného svietnika. Ani netuší, ako skvele sa hodí do našej novozariadenej obývačky, ktorá je ladená do fialovo-sivej a práve tam zháňame strieborné doplnky :)
 Šatka opäť z Tally Weijl, s jemnými kvetinkami a leopardím vzorom, nie je až taká červená ako sa tu javí, skôr tmavoružová a bude perfektná na jar do môjho béžového kabátika.
 A tu ešte rúž a linka s bleskom a dolu bez blesku.
Chcem sa Denise ešte raz poďakovať a swap si určite ešte raz zopakujem! A ľudia, choďte do toho! Je to super pocit :)

A ešte jedna veľká GA- theabouteverything

10 komentárov:

  1. Tvoj balicek pre nu sa mi pacil o trosku viac :) ale tu ma zaujal hlavne kate moss ruz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma trošku potešilo, lebo ja mám inak pocit, že ten môj balík je nič oproti tomuto :)

      Odstrániť
  2. jé dostala si krásné věci:) tekuté linky, náušnice a svíčka by se mi taky líbili:) a tu rtěnku od Rimmelu mám taky a je skvělá:´)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa páči naozaj každá jedna vec ktorú ti poslala. Úplne moje chute... úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som z toho ešte stále nadšená :)

      Odstrániť
  4. Och, nádherné swapy, oba dva.
    Obě jste se vyřádily, taky mám ráda swapování, už mám za sebou dva a jsem spokojená. Budu pokračovat, snad narazím na někoho takového :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné oba dva swapy, hodně jste si to užívaly :)
    Já mám za sebou taky dva a jsem náramně spokojená. Snad opět narazím na někoho takového, třeba jako jste vy dvě ;)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers