24. 2. 2013

Veronika sa rozhodla zomrieť

 Paulo Coelho je jednym z mojich obľúbených autorov. Jeho knihy nemajú nejakú extra zápletku a akčné scény, ale ak sa chcete nad príbehom aj trošku zamyslieť, po prečítaní mať v duši otáznik a stať sa o štipku lepším človekom, tak si ho prečítajte.
Vysvetlí mi niekto, prečo mi blogger samovoľne otáča obrázky, ako sa mu zachce? :(
Veronika sa rozhodla zomrieť. Hneď na začiatku knihy. Prehltla trochu viac tabletiek, ľahla si do postele a dúfala, že sa už neprebudí. Ale našli ju, zachránili, zavreli na psychiatriu a oznámili, že jej ostáva len pár dní života. A čím menej dní jej na tomto svete ostávalo, tým viac si ho chcela užiť. Paradox.

Prečo nežijeme taký život, aký chceme, ale aký musíme? Čo je normálne a čo je už divné? A kto určuje hranice normálnosti? Čo ak sú normálni ľudia zavretí na psychiatrii a my sme tí, ktorí nežijú normálne, ale sa podriaďujú pravidlám tohto sveta?

Aj na tieto otázky si budete môcť odpovedať pri čítaní tejto zaujímavej knihy. 

11 komentárov:

  1. začiatok to má teda dobrý toto by som si fakt rada prečítala! ;)

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. od paula sa mi táto zatiaľ páčila najviac. ale ešte mám čo robiť, aby som prečítala všetky jeho knihy :)

      Odstrániť
  3. jedna z jeho najlepších, podľa mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skús obrázky upravovat v inom programe. V čom ich upravuješ? V Office Picture Manager? Tak to ti bude otáčať. Mne to kedysi tiež robilo, no akonáhle som ich začala upravovat v inom programe, tak už mi to nerobí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. windows prehliadač fotografií. skúšala som aj picasu ale nič. doteraz to bolo ok, preto nerozumiem takej náhlej zmene

      Odstrániť
  5. On je užasný.
    Túto knihu som ešte nemala česť prečítať, alebo teda začala som ju čítať, ale nedočítala.
    Moja obľúbená kniha je práve od neho a to 11 minút:)


    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓

    + práve u mňa prebieha aj giveaway, tak sa môžem zapojiť a skúsiť šťastie:)

    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňa tá kniha desí tým názvom. Prvá kniha o ktorej viem kde použije autor moje meno, a to v práve takom kontexte že sa rozhodla zomrieť! to je strašné :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers