7. 2. 2013

Paletka made in China

Krásne. Ja som si pekne naplánovala článoček a divím sa, čo žiadne komentáre nepribúdajú... no jasné, keď som sa zmýlila o celý týždeň a dala to na 14.2. Tak ho pridávam až teraz.

No nekúpte to za 2,50€! Tieniky sú dosť veľké, trblietajú sa, sú veľmi dobre pigmentované a jemné. S eM sme si spravili trošku srandu a naniesla si na oko všetky všetky všetky farby naraz. Ale aspoň môžte vidieť, že sa aj dobre prekrývajú a farbia jeden na druhý, s čím majú niektoré palety problém a ak si chcete naniesť viac vrstiev, jednoducho to nejde.
Farby sú trošku šialené, ale ak sa vhodne skombinujú, dajú sa využiť úplne všetky. Za mňa 100 bodov a musím povedať, že to bola výhodná kúpa.

12 komentárov:

  1. wow :OO kde by som ich vedela zohnat ?? su naozaj krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj držia na oku bez zlievania sa do liniek na viečku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak nekonečná výdrž tam nie je, ale som prekvapená, že je celkom slušná

      Odstrániť
  3. no, je pravda, že takého čínske sú super, teda pigmentácia, len ja sa bojím, že mi to raz oči vypáli:) jednu veľkú paletku made in china mám, ale používam len príležitostne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež len príležitostne, zaujali ma skôr farby. tie aj tak nie sú na každý deň :)

      Odstrániť
  4. Farby sú pekné a vyzerajú zaujímavo :) Ja sa však takúto neznačkovú čínsku kozmetiku bojím kupovať a na oči už duplom. Každú chvíľu je počuť, že v tom niečo našli, nejaké škodliviny. Ešte k tomu nosím aj kontaktné šošovky, čiže podobnej kozmetike sa radšej vyhýbam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak zasa, nachádzajú sa všelijaké látky aj v značkových produktoch, ťažkú hlavu si z toho zas nerobím :) a to mám za sebou aj skúšku z toxikológie... :D

      Odstrániť
  5. ja by som privitala aj foto zatvorenej paletky -ak ju nahodou uvidim, aby som vedela ktora to je a mohla si ju kupit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veko je priehľadné, so strieborným ornamentom vľavo hore, vpravo hore je napísané beauty lasting 15 color eyeshadows a dolu v strede Jully Rose :)

      Odstrániť
  6. To sú farby :D
    Fakt mega pigmentované :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers