10. 2. 2013

Martin Pyco Rausch- Moje jedlo


Odbočíme od beletrie a predstavím vám moju prvú vlastnú kuchársku knihu. Je od známeho Pyca a volá sa Moje jedlo.

Keď som napísala, že je to moja prvá kuchárska kniha, nechcela som tým povedať, že som doteraz nevarila. To nie. Varenie mi celkom ide a zbieram si recepty z časopisov a mám svoju virtuálnu zbierku receptov na tejto stránke. Knihu od Pyca som však musela mať hneď, ako som sa dozvedela, že vyšla. A kúpila som si ju. Recepty sú vegetariánske, s výnimkou pár jedál z rýb. Sú rozdelené na predjedlá, polievky, hlavné jedlá, dezerty. Ako študentka oceňujem, že na prípravu netreba veľa surovín. Doma mi je to jedno, lebo tu je všetko, ale v podnájme mám obmedzené zásoby (nie je to najlacnejšia záležitosť zháňať si kopec ingrediencií kvôli jednému obedu) a preto sa snažím variť čo najjednoduchšie, v čom mi táto kniha nesmierne pomáha. Ako ukážku som odfotila plnené baklažány, pretože tieto som si už piekla a boli báječné! Mimochodom, prvýkrát v živote som jedla baklažán :)

Zaujímavosťou je, že všetky fotky spravil Pyco sám a samozrejme, aj jedlá predtým sám pripravil a naaranžoval. Obdivujem ho, lebo som sa párkrát jedlo snažila odfotiť a vábne to veru nebolo :)

Máte ju? 

11 komentárov:

  1. miluju kuchařky!:D strašně mě baví v nich listovat :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zaujímavá ;) ale bez mäsa nežijem takže... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vegetarián/nevegetarián, ani mäso sa nedá jesť každý deň, takže... :)

      Odstrániť
  3. ďakuje krásne za tip :-) ja som ju videla v Martinuse, ale nejako som ju obchádzala... milujem varenie, tak ju určite pozrem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež mám rada rýchle recepty, ktoré sú navyše z minima ingrdiencií :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem za tip! Momentálne som nejak anti-mäso, takže ju určite využijem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba si švihnúť, pyco včera na FB oznámil, že sa dopredávajú posledné kusy

      Odstrániť
  6. bože tu knihu chcem už tak dlho!!! dúfam, že si stihnem ešte nejakú uloviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som bola taká skeptická voči tejto knihe(hlavne ma odrádzala cena).No keď toto čítam... A vegetariánske recepty... Ďakujem že existujú blogy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež ho obdivujem, určite to nebolo ľahké ale myslím, že výsledok stojí za to :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers