11. 2. 2013

Look: nežná púdrová


Pre dnešok si eM vybrala túto koláž, pretože sa jej veľmi zapáčil elegantný štýl a púdrová ružová farba. Ja jej to len schvaľujem, lebo keby sa dalo, chodím tak oblečená každý deň :)
 Zvolila som biely, broskyňovoružový a hnedý tieň. Nechcela som tieňovať v záhybe čiernou, aby to nebolo veľmi výrazné. Veď zlatá linka je sama o sebe dosť kontrastný a pútajúci prvok.
Broskyňové líčka a jemný rúž s výrazným zlatým shimmerom. Kľudne by som ale použila aj jemný bezperleťový ružový rúž, no dávno som nevyužila tento zlatý :)

6 komentárov:

  1. Krásný look, taky se mi tento styl strašně líbí :-)to líčení se k němu skvěle hodí :) šikulka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super kombinácia farieb :) kočicaaaa!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Myslím,že by Ti to moc slušelo!To líčení je moc krásné a oblečení by se k tomu dokonale hodilo.Má to šmrnc,styl,eleganci a líčení je sexy,takže v tomto spojení,by to bylo dokonalé.Moc se Ti to povedlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezký make-up, líbí se mi hlavně očka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. och-pudrovu mam velmi rada. na tvojich ociach vyzera tiez skvele. a od coho sa tak trblieces na tvari?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, to je moja sestrička eM a nie ja :) a netrbliece sa, skús si zväčšiť fotky. to sa len tak zredukoval lesk, že to na tej mini fotke pôsobí ako glitre :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers