15. 2. 2013

Inšpirácia: Katka Mahríková

Neviem, či Vám toto meno niečo hovorí. Ak nie ste Mary Kayky, tak pravdepodobne nie. Ja Mary Kayka síce tiež nie som, ale našla som túto milú pani náhodou na facebooku a zamilovala som sa do jej práce. To, ako líči ženy a ako ich dokáže premeniť, je niečo neuveriteľné! Jedna moja kamarátka, ktorá s touto kozmetikou pracuje, ju pozná aj osobne a hovorí, že má neskutočnú energiu, srší z nej dobrá nálada a dokáže si každého získať.
Samotnú pani Katku môžete vidieť na tejto fotke.
facebook.com
Nalíčená je na ples a výrazné líčenie sa jej veľmi hodí. Nechápem, ako to robí.
Jej ďalšie práce nájdete v tomto albume a zároveň sa tak dostanete na jej FB stránku. Verím, že počet jej sledovateľov teraz vzrastie ešte viac, lebo je to čarodejka :)

5 komentárov:

  1. hneď som jej dala like :o) tie jej práce su užasnéé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aspon som sa mohla pozriet, ako vyzeraju nove tiene v skutocnosti :)) krasne lici, aj moj like ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No idem ju hneď pozrieť, vyzerá to na krásnu prácu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeeej to je teta mojej najlepšej kamarátky zo základky ... :) oni sú všetci takí úžasne energickí !

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers