5. 2. 2013

Himalaya po tretie

Zas tá Himalaya. Objednala som si síce len tri produkty, ale dostala som balzam na pery zdarma a k tomu vzorku Skin smoothing telového mlieka na suchú pokožku (6 ml).

1.) Balzam na pery má byť vyživujúci, obsahuje účinné látky zo pšenice a mrkvy. Sladko vonia, dlho som nevedela prísť na to, čo mi to pripomína, ale recenzia na ich stránke mi to pripomenula- Pedro žuvačky (ale v "intense" verzii, so štipkou škorice :)) Mne osobne táto vôňa neprekáža, ale niekomu by aj mohla. Čo sa balzamu týka, tak nie je vôbec mastný. Skôr je na perách suchší, z čoho mám zvláštny pocit, ale takýto typ balzamov si tak skoro z pier nezlížem. Sama by som si ho už asi nekúpila, ostávam verná jeleniemu loju, ale tá parfumácia je skvelá!
Po asi 4 týždňoch používania môžem povedať, že suchší pocit trochu zmizol a už je taký polomastný/polosuchý. Balzam sa mi ohýba, aj keď ho z obalu vystrčím len trošku. Potom sa pri zasúvaní stáva, že sa oškriabe o obal.
Po tom, čo ho použil priateľ, sa zlomil celkom :D Grr, takéto balzamy ma štvú.
2.) Zjemňujúce telové mlieko obsahuje mandľový olej, olej zo semien hrozna a lieskovcov. Na telové mlieka nerada robím recenzie. Jednak mi väčšina príde úplne rovnaká. Po sprche sa nakrémujem a očakávam, že ma čerstvo oholené nohy nebudú štípať (ako Avon mlieka) a že nebudem mať ten stiahnutý pocit pokožky.
Mlieko teda neštípe, dobre sa rozotiera a rýchlo vstrebáva, avšak práve preto mám pocit, že je slabé. Žiaden mastný pocit. Vôbec nič. Pokožka síce nie je suchá, ale až také hydratačné, ako o ňom píšu, určite nie je. Na suchú pokožku si to neviem predstaviť. Ak chcete niečo, čo sa rýchlo vstrebe a nebude sa lepiť na oblečenie, tak je to to pravé. Za mňa nič moc.

4 komentáre:

  1. super, že existujú blogy, aj ja mám ten balzam, ale ešte zatvorený a rozmýšľala som, či ho otvoriť, či niekomu podarovať ..lebo teda nie každý balzam sa mi zapáči a potom ich mám milión otvorených a dobre, že som si toto prečítala! Pekne ja nabehnem do lekárne a kúpim si zas raz dokonalý Biodermácky Atoderm...pekný dník prajem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj tebe pekný dník a som rada, že recenzia pomohla :)

      Odstrániť
  2. minule som po tejto znacke pozerala v dmke,ale bala som sa co je to za kvalitu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ich neem maska je super, nie všetko treba hádzať do jedného vreca :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers