16. 2. 2013

DIY: muffins & cupcakes

 Vy viete, že ja som na muffinky zaťažená. Cupcakes som robila tiež, ale kým nenájdem recept na tuhý krém nepozostávajúci len z masla a cukru, tak sa tomu budem vyhýbať. Vyzerá to síce pekne, ale chutí.... ble! Ostanem pri muffinoch a ak ich budem chcieť ozdobiť, vyberiem si radšej marcipán a spol.
Tu sú nejaké inšpirácie.
Zdroj: facebook.com, pinterest.com









A až sa raz vydám, tie predposledné muffinky budem dávať hosťom namiesto torty. Aj keby som to mala piecť a zdobiť ručne stručne ja sama :)
Aká je Vaša obľúbená príchuť muffinov? Máte tip na chutný krém na cupcakes?

7 komentárov:

  1. Mne sa ešte poriadne muffiny stále nepodarili :( Aký recept používaš ty? Tie extra ozdobené sú síce krásne, ale vôbec ma nelákajú, nerada jem takéto rôzne ozdoby :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ich skúšala veľa a všetky mi vyšli. moje naj sú ale kokosové, ktoré som spomínala nedávno aj s odkazom na recept:
      http://varecha.pravda.sk/recepty/kokosove-muffiny-s-hrozienkami-fotorecept/9618-recept.html

      Odstrániť
  2. Ja mám tiež veľmi rada muffinky,cupcakes sa mi páčia len vizuálne.Tiež som raz skúšala tú maslovú plnku a nikomu to nechutilo.Keď na nejakú novú prídeš,daj vedieť. Moje obľubené muffinky sú tieto,keďže som taký zástanca niečoho zdravšieho-> http://varecha.pravda.sk/recepty/tvarohovo-pohankove-muffiny/36214-recept.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. muffiny sú moje obľúbené s kokosom a čokoládove ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jedny krajsie ako druhe :) to je aj skoda spspat

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers