28. 2. 2013

120 palette

 Dobre, už som vám ju ukazovala, predstavila, dala link na ebay, kde si ju môžete objednať za smiešnu sumu, vyskúšala líčenie a mohli ste sa presvedčiť že je super. Ponúkam vám ešte pohľad dovnútra, keby ste predsa len váhali.
 Paletka je z čierneho pomerne pevného plastu, trochu páchnucého, ale čo narobíme. Raz sa snáď "vyvetrá". Vo vnútri sú dve vyberateľné palety po 60 tieňov.
 Niektoré tiene sú matné, iné jemne perleťové a ďalšie zas výrazne lesklé až kovové. Mne to vôbec neprekáža, myslím si, že výber "perleťovosti" sa vynikajúco hodí k jednotlivým farbám. Ak mi nerozumiete, tak to poviem takto- tmavá modrá farba je kovovo lesklá, čo sa k tomuto odtieňu perfektne hodí. Naopak, červená je úplne matná, čo som viacmenej očakávala.
 Tiene sú aj neutrálne, aj neónové, aj chladné aj teplé, každý si tam nájde to svoje. Aj keď na môj vkus je tam priveľa zelenej, ktorá k mojim očiam nejde a prijala by som viac hnedých odtieňov.
 Kebyže ste stále niekto prepásli predošlé dva články, v ktorých ste mohli vidieť líčenie s touto paletou a link na ebay- predajcu, cez ktorého som objednávala, tak ich odporúčam pozrieť.

4 komentáre:

  1. také dokonalé farby tam sú! :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekny clanok tiez som to videa na ebay :)
    pozyvam ta na avon giveaway http://artjournalstories.blogspot.sk/2013/02/avon-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Za tu cenu sa fakt oplati :) tak sa tesim na dalsie licenia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super paletka, ale ja by som asi nevedela využiť toľko farieb. Ja používam hlavne hnedé farby a ako si hovorila, že ich tam nebolo až tak veľa... ale fakt pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers