30. 1. 2013

Zhrešila som... alias New in

, Tak som si vošla do Tesca a zdiaľky na mňa volal stojan s F&F kozmetikou Made up. 70% zľavy! Líčka, tiene.. to ma nezaujímalo. Schmatla som poslednú rozjasňujúcu bázu, 30 ml za neuveriteľných 2,85€ (zlacnené z 9,00€). Narozdiel od rozjasňujúcej bázy v sklenenom kelímku (ktorý síce vyzerá lepšie) sa až tak neleskne, vyzerá prirodzene, len zanecháva ružovkastý film a pri skúške na ruku mi totálne vyzmizíkovala prirodzené "vrásky" na koži.
 Balenie je mäkké plastové, ale má pumpičku, ktorá dobre reguluje vytlačené množstvo bázy. Pred použitím treba pretrepať, aby bola pekná krémová.
 Bez bázy.
 Takúto má konzistenciu a farbu pred rozotretím.
Po rozotretí. Ani ju necítiť, nie ako tá Dermacolovská silikónová strašidelnosť. Ako sa vám pozdáva takýto efekt? Pri jemnejšie krycom makeupe tá rozžiarenosť vynikne a pleť nepôsobí smutne. Za mňa 100 bodov.

Keď som už bola pri tých bázach, vzala som jednu na oči od Essence. Je síce primárne určená pod pigmenty, ale prečo by mi nepomohla aj s klasickými tieňmi? 7,3 ml za 1,99€.
 Skúsila som účinok bázy s jemným taupe tieňom. Vľavo bez a vpravo s bázou. Farba na báze je žiarivejšia, sýtejšia, aj keď sa to z fotky nemusí tak zdať... aleee...
... po jemnom pošúchaní po oboch pásikoch sa ten pásik tieňa bez bázy skoro celý zmazal a ten na báze držal ako pribitý a musela som ho poriadnejšie prstami drhnúť, aby zmizol. Čo z toho vyplýva? Dobrá báza za jedinečnú cenu!

Priehľadné lepidlo na mihalnice, ktoré mi odporučila Nici , má síce iný obal, ale vyzerá to na to isté podľa štýlu písma a farieb. A vôbec, prečo by mi predavačka núkala lacnejšie lepidlo, ak by nebolo lepšie? :) 7g za 2,50€ (v tom istom obale, aký má Nici- 7g za 3,95€).
A nakoniec vzorka extra-emoliens (zvláčňujúci, premasťujúci), nočný krém Mary Kay. Dostala som ako darček na stretnutí Mary Kay, o ktorom ešte napíšem niečo viac. Je to strašne hutný krém ružovej farby, úžasný nielen na noc ale aj do mrazov (na lyžovačku) a aj na pery. 11 g, cena neznáma.


Príjemne vonia a úplne super premasťuje.

No a nakoniec dve tričočká z NY, asi za 2,95/ks =D Nohavičky z H&M, červenočierne 4,95€ a flitrované 2,95€ (ceny už len tipujem). Lístky na ples :)
 Čo vy a trend high-waist nohavičiek?
Kliknite si na Nelkinu stránkukde práve prebieha Biodermácka GA!

10 komentárov:

  1. Ahoj, bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. odpouštím ti tvé hřešení:D! krásné gaťky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh yeah! Suprove vecicky a smies mi please prezradit,kde si kupovala to lepidlo na mihalnice?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uf, našla som v tescu v takom mini kvázi obchodíku (ktorý tvorí akurát tak pult a jedna skrinka) :) ale skús v tete

      Odstrániť
  4. Tú bázu závidím, u nás F&F kozmetiku nemáme :( Bázu od essence už mám dlhšie, kúpila som si ju kvôli pigmentom a tento test s obyčajnými tieňmi som tiež robila a fakt je to paráda. Gaťurky sú úžasné a to tričko/tielko s tým... ako sa to povie, šimerom? noo tá farba sa mi strašne páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tá báza vyzerá fajn a tie tričká..mmm♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak to lepidlo teraz potrebujem najviac..musim sa popozerat niekde..:)inak skvele veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som si tú bázu nevšimla =/ Pritom som ešte stála pri stojane a hľadala niečo čo by sa zišlo. Nakoniec som len mame zobrala rúž. Aj ja som zháňala lepidlo, u nás v Pn nie je Teta drogéria =D Kamoška sa bola pýtať v Tete v Hc, tam, že to nedržia =/ Vrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ty si ho kde kúpila? V Tete? Som zúfala z tých lepidiel, objavím na nete a už ich nepredávajú vrrr, vrrr, vrr!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nici kúpila v tete, ja v takom mini obchodíku v tescu :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers