7. 1. 2013

SWAP?

google.com
Touto cestou by som chcela osloviť české blogerky aj neblogerky, a zároveň ďalšie slovenské (ne)blogerky, ktoré by mali záujem o SWAP = vzájomná výmena.

Princíp:
Šlo by o výmenu produktov v dohodnutej cene (napr. 20€ = 500czk) takej značky, ktoré nie je dostupná na SR alebo v ČR. Češky by mohla zaujímať taká Pupa a slovenky napríklad Inglot. Alebo aj baby, ktoré nemajú paypal a tak nemajú možnosť dostať sa k nejakej kozmetike a baby, ktoré sú v tomto smere zbehlé?

1. Táákže... najprv by ste mi do komentárov mohli napísať (češky)- ktoré značky, o ktorých viete, že sú na SR, nemáte dostupné v ČR a (slovenky)- o ktorých značkách nedostupných na SR ale dostupných v ČR viete?

2. Ďalší apel- bol by o to záujem zo strany oboch krajín? Predbežne môžete prejaviť svoj záujem + najvyššia suma, ktorú ste ochotné zaplatiť (nerátajúc poštovné).

3. Necháme jednotlivé produkty na náhodný výber, akurát v dohodnutej sume, alebo by ste si radšej vymenili konkrétne produkty (ale potom bacha na sumu, aby to bolo férové a približne rovnaké na oboch stranách)?

Až tu bude dostatok komentárov a záujemcov, tak si to celé zhrnieme v ďalšom článočku a upresníme pravidlá, vytvoríme dvojice atď....
Tak čo vy na to? :)






30 komentárov:

  1. zajímavá akce :)
    nevím ale, co my tu máme a vy u vás ne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to neviem poriadne ani ja, preto sa to snažím zistiť :) baby, ktoré boli v čechách/ na slovensku, alebo ktoré sledujú blogy pozorne a už to majú v malíčku :)

      Odstrániť
  2. Ahoj já bych měla zájem o swap.Cenově 500-700Kč :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, vieš napísať aj nejaké značky, ktoré tam v čr máte? trebárs v tej sephore

      Odstrániť
    2. Tak u nás je jen Douglas jinak můžu sloužit značkama z drogérek a třeba i NYX

      Odstrániť
    3. ďakujem, aj nyx môže byť lákavé :)

      Odstrániť
  3. No toto nie je zlý nápad ja som u nás nevidela značku NYX,Benefit,Elf(neviem či majú v ČR obchod ale na e-shopu je toho málo ).A najlepšie by bolo podľa mňa si navzájom predostrieť ponuku produktov a povyberať si jednotlivé ,ktoré sa nám hodia...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka za odpoveď. hlavne nech sa nás aspoň zopár nazbiera, aby sme to mohli doriešiť a zrealizovať :)

      Odstrániť
  4. Dobrý nápad...:D hmm myslím, že v Česku majú asi skoro všetko čo tu, teda my tu nemáme skoro nič oproti nim:D...a slovenské značky ani nepoznám...dekoratívne:D len viem, že niektoré baby z čr často zháňajú lipsmacker balzamy a u nás ich majú dosť v drogérke:D..:)):D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lipsmackery máme aj tu? :D no dobre vedieť :) a ja teda viem jedine o tej pupe, že ju v čr nemajú, inak už asi nič

      Odstrániť
    2. v tete drogerke nina, ak si kosicanka tak napr. v Galerii (Norma drogeria)

      Odstrániť
    3. vďaka za info, nikdy som si to nevšimla :)

      Odstrániť
  5. Mne sa to páči tiež :) ako si spomínala viem že u vás nieje puppa...a u nás zas elf...ale potešilo by aj niečo nové , zatial nepoznané :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, já bych šla do swapu. Já osobně bych brala pupa a gosh?Nevím dál jaké značky v SR máte.Máte tam dermacol??Kdo má zájem napiště mi na mail.Nemám svůj blog ale hrozně mě to láká:)btw kolik stojí poštovné do SR?:)
      martinecinka@centrum.cz

      Odstrániť
    2. pupa a gosh nie je problém, dermacol tu máme, aj keď neviem, či s nejak širokým sortimentom, ale tak v norme :) poštovné určite nájdeš na stránkach pošty, je isto výhodnejšie poslať to ako list, nie ako balík, lebo ten stojí okolo 8€! za to list do tých 500g okolo 2,2€

      Odstrániť
  6. SR-ČR je rozhodně zajímavější než ČR-ČR :)
    Sloužit určitě Češky můžou. Máme Sephoru s její značkou i dalšími, které vede (i když jsou obvykle na vyšší cenové úrovni než drogerie). Taky mám mlhavý dojem, že se u vás nesežene Catrice - anebo ano? Jak někdo psal, tak douglesácká značky by za to stála anebo třeba laky Anny, které Douglas vede.
    Ze Slovenska by mě hodně zajímala Pupa, tu tady nemáme, a pak třeba Gosh, dtto. A pár dalších se určitě najde... ;-)
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A pak třeba takovéty neparfumeriové nedrogeriové značky jako Manufaktura, The Body Shop, nebo i Lush...

      Odstrániť
    2. catrice tu je, teda aspoň ja ho mám k dispozícii, taktiež manufaktura sa už nachádza aj v auparku, ale o bodyshop a lush neviem. btw, máte zas vy v čr bomb cosmetic?

      Odstrániť
    3. no z čr by bola zaujimava Lush, Body shop, Body basics- hoci uz pomaly miznu, bomb cosmetics zvyknu mat stanocky, ale inac u nich asi funguje len eshop (myslim v čr)

      Odstrániť
    4. a ja som zas v ke objavila !kvetinárstvo! s bomb cosmetics :D aj keď s obmedzeným výberom

      Odstrániť
    5. Jojo, Bomb Cosmetics se tu občas vyskytne, myslím v kamenných obchodech, o e-shopu nevím.

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. tak na to mám jednoznačne zálusk :D

      Odstrániť
  8. Ahoj. Ja mam za sebou uz Swapy 2. Ja delam ale CR vs UK nebo SR vs UK. Jsem totiž z Liverpoolu. Holky muzu vam to jen doporucit, protože to je uzasne :) Miluju prekvapeni a je uplne jedno, jestli v balicku najdete věc, která se u vas také prodava. U me to je jednoduche, protože ja kupuju holkam věci třeba od MUA a jiné znacky, co se u vas neprodavaji. Tak preji hodne stesti a prijemne prekvapeni ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja by som sa tiež pridala. možno by sa mi podarilo doviezť aj niečo z Viedne ... mne napríklad chýbala značka Manhaten a tú som tam našla ... takže by som sa tiež zapojila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj aj ja by som mala záujem. Páčil by sa mi taký náhodný balíček...v tej hodnote 20€. Samozrejme ja by som pripravila taky isty...teda v tej cene.

    www.ladyel21.blog.cz
    mozes mrknut na moj blog ak chces

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj holky, přidejte se k nám na stránkách http://swapujeme.cz/ Čím více nás bude, tím více možností swapu! :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers