19. 1. 2013

Premena: Aďa

Aďkina druhá metamorfóza. Líčila som ju pred fotením u profesionálneho fotografa. A hoci by som veľmi rada videla ju a líčenie v akcii, nedočkám sa toho, lebo z fotenia nakoniec zišlo pre fotografovu zaneprázdnenosť. Tak snáď inokedy.
Štve ma, aké farby zachytil môj fotoaparát. V skutočnosti som použila omnoho viac farieb, šlo to od tyrkysovej, cez zelenomodrú, k tmavomodrej a hnedošedej. A tie mihalnice aké boli výrazné!
 Bez blesku (dolu) to ešte ako tak vyzerá, hoci je to menej výrazné.
V skutočnosti sa mi páčila viac.
A ešte jedna s Alexkom :)

9 komentárov:

  1. moc jí to sluší!
    a koukám,že zmizely Minnie :(:D smutné! ale kytky jsou taky supr:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. patrilo sa, keď už je po tých sviatkoch :)

      Odstrániť
  2. No veď to, že človek si myslí ako pekne niečo nalíčil a foťák toho urobí jednu machuľu. Jój to tak nemám rada! Ale toto bolo výrazné líčenie, čiže najmä z fotiek z diaľky vidieť ako je pekné a ako super ozvláštnilo celú tvár a zvýraznilo oči.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. maš pravdu, fotak strašne bere farby a ličenie je uplne inakšie v skutočnosti, aj mne sa to stava, aj ked som dala za fotak 700 eur..inak sa mi to líčenie aj tak velmi pači :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nika, dakujem pekne za tak krasne nalicenie... Dokonca sa to pacilo aj mojej mamine,to je uz co povedat!! :)
    Tesim sa na dalsie tvoje ,,tienove zazraky,, :)
    Najblizie by som nieco ,hnedo,zlate a podobne vzskusala :) hmm?
    Das sa na to?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to hnedé, čo som ti robila v robotke ti veľmi pristalo :) škoda, že sme nemali foťák poruke :D dám sa na to

      Odstrániť
  5. Fajne mi oci pri tomto liceni vynikli juuj :) nabuduce...beres po liceni fotak do ruky :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers