13. 1. 2013

Ples v opere

Nie som žiadna módna polícia, ale snáď sa môžem vyjadriť k tomu, čo sa mi na dámach páčilo a čo nie :)
Dano Dangl má naozaj nádhernú manželku. Jednoduché šaty, vlasy aj makeup jej nijako neubrali na kráse, práve naopak. Nepotrebuje honosné šaty, ku ktorým by bola ona sama doplnkom, ale šaty sú jej doplnkom.
To ale neplatí o manželke Lukáša Latiňáka, ktorá je prezdobená až až. A pritom to nie je žiadna šereda. Líčenie sa mi nepáči, farba na perách je hnedá, čo vraj síce ide znova do módy (ach môj bože!), ale nejako mi to neladí k šatám a celkovo k nej samotnej.
Magda je ďalšia pekná žena. Trblietavé šaty od Lukáša Kimličku sú krásne, líčenie jej zvýrazňuje oči na inak prebronzovanej tvári (to presolárkované telo nekomentujem).
Ak ju však porovnám s ďalšou trblietavou dámou, Sisou Sklovskou, tak z toho Magda vychádza ako jednoznačný víťaz. Darmo vyzerá Sisa vynikajúco na svoj vek, je istá hranica, za ktorú netreba ísť ani v prípade obrovského sebavedomia. Divný účes, zdeformované prsia v napchatom výstrihu... To síce upúta pozornosť, ale nie vždy v dobrom.
Dáma totiž vyzerá takto. Elegantne, jednoducho ale precízne upravená. Pani Heribanová nesklamala. Úsmev je viac než našpúlené pery a kvázi zvodný prižmúrený pohľad.
Gabriela Drobová. No. Čo k tomu povedať. Tieto šaty si vraj vydražila na internete a bol to boj. O čo? Nejak som nepochopila. Nepáčia sa mi. Navyše stále chodí v červenej, už ma nudí a prekvapila ma akurát tým, že (teda aspoň dúfam) šaty nemajú asymetrické rukávy. Plus stále červený rúž, ten jej však nezaručí, že bude nezabudnuteľná ako Marilyn Monroe. K tomu treba niečo, čomu sa vraví charizma.
Simona Slobodníková má síce absolútne jednoduché šaty, ale vyzerá v nich ako víla. Nemám čo dodať.
Aj bývalá miss Barborka prišla v zelenom, ale pozerajúc na Simonu, jej nemôžem dať plný počet bodov. Navyše sa mi nejak bijú ružové lodičky s červeným rúžom. Páčia sa mi vlasy, je to poňaté tak "retro", aj s vizážou, ale ten šál z krku preč. Som tu jediná, ktorej to pripadá také babičkovské?
S predstihom sa hovorilo o luxusnej róbe v hodnote ročného platu priemerného slováka (blablabla, neviem odkiaľ berú tie štatistiky; skôr rok a pol - 2 roky). Keď sa ukázalo, že ide o návrhára Elieho Saaba, ostala som sklamaná ešte viac. Veď on má také nádherné róby, že toto tu je... nič. Aspoň nie za také peniaze. Líčenie hrúza, celá je bledá a tie vybielené kruhy pod očami sú ako z článku o faux-pas hollywoodskych celebrít.
Zlatica Puškárová nám zreje do krásy. Ani neviem ako a kedy sa z nej stala taká nádherná žena. Nemám je čo vytknúť, hoc šaty inej farby by sa jej hodili viac, ale aj tak sa mi páči.
Modelka Miška Kocianová nie je len tá, ktorá má všetky aktuálne trendy v malíčku, ona sa so štýlom narodila. Vždy dokonalá, nádherná. Ako aj na plese. Nechápem to, ale aj táto blond sa jej hodí a s dymovým líčením vyzerá ako z iného sveta.
Nepoznám slečnu, ktorá prišla na ples s Borisom Hanečkom, ale je k-r-á-s-n-a. Šibalské oči, nádherný úsmev s výraznejším ale neprehnaným rúžom, krásne upravená a hneď jej odpúštam aj zvláštnu ružovú zásteru.

Kto sa Vám páčil / nepáčil na plese v opere?

zdroj: topky.sk , glanc.sk

Nezabúdajte na SWAP . Záujemcov je stále málo!

8 komentárov:

  1. Najkrajšie šaty ako také sú samozrejme od Lukáša.. :-)
    Ale dámam ako Zlatica, Miška a víla Simona sa hodia tie, ktoré majú a vyzerajú úplne skvostne.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa má najkrajšie šaty manželka Dangla,ostatné sa mi nepáčia,ale najhoršie sú určite šaty a vlastne celý look Gabriely Drobovej

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto kobercové šaty nekomentujem, pretože poďla týchto fotiek sa mi nepáčia žiadne, ale dala som si tú námahu a kukla fotky, kde dámy (a nedámy :D) pózujú bez kabátov a pelerín, no a prekvapivo musím povedať, že Drobová sa mi na pózujúcej fotke páči. Krásna je Zlatica Puškárová, Simona Bubánová a Jana Keketi má krásne šaty, ale to líčenie očí sa mi teda vôbec nepáči. Naopak vizáž sa mi páči Míši Kociánovej, ale šatičky už moc ne-e. Šebestová vyzerá ako zachovalá štyridsiatnička a kto sa mi vôbec, ale vôbec nepáči je Heringhová a Hasprová mi pripadá akoby si šaty vyberala v požičovni medzi poslednými a už je nezostalo moc na výber. Mno a manželka bývalého ministra školstva (Ftáčnika) vyzerá akooo jeho matka :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si pockam na fotky z interieru :)
    Ale takto predbezne suhlasim s tvojim nazorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jediná fajn je zlatica ostatné vyzerajú úplne ako baby staré :D solárko=fuuj, rozjasnovača veľa=fujjj no proste hrôza

    OdpovedaťOdstrániť
  6. súhlasím s tvojím názorom:) mne sa najviac páčia jednoduché šaty ktoré jemne podčiarknu krásu ich nositeľky, takže z týchto sú naj tie ktoré má michaela kocianová a manželka d. dangla:)
    a k niektorým sa hodí moje obľúbené španielske príslovie: opica sa môže obliecť aj do hodvábu, opicou však ostane. hi-hi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa asi najviac pacila kocianova, tych ktori ma az tak nezaujali je viac..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. u mna vedie Kociánová....dokonalá http://img.topky.sk/635px/1183474.jpg/kralovna-kocianova-foto--Orange-ples-v-opere-2013-13--rocnik.jpg

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers