24. 1. 2013

Paletka od Evie

Ešte pred Vianocami som u evie vyhrala túto paletku s 12 tieňmi. Neutrálne alebo vlastne hnedé farby mám veľmi rada, na očných tieňoch dokonca úplne najradšej, takže ma to veľmi potešilo. Paletka má značku Perfect makeup a "podnadpis" La Baroque.
 Niektoré tiene sú perleťové, niektoré matnejšie. Sú ladené do béžovej, broskyňovej, bronzovej. 
Tiene z dolného radu sú najmenej pigmentované, sú svetlé a perleťové. Prvá farba zľava je chladná smotanová, druhá je teplejšia, zlatistá. Najviac sa mi zapáčil tretí tieň zľava, má taký "taupe" nádych. Štvrtý tieň je broskyňový až lososový. Sú vhodné na celé viečko aj na bežný deň.
Stredný rad je pigmentovanejší a aj farby sú tmavšie. Tu sa už farby správajú na viečku celkom inak, než sa javia v paletke. Prvý tieň je tmavšia verzia "taupe" tieňa s č. 3 z dolného radu. Druhý tieň vyzerá takmer ako tieň č. 4 z dolného radu, ale nanesený je dosť oranžový, až medený. Tretí tieň je hnedá s ružovým nádychom a posledný je hnedý so šedým nádychom. Sú menej perleťové. 
Vrchný rad má najtmavšie farby, zľava doprava sa perleť stráca. Prvý tieň je bronzový, veľmi lesklý, druhý v poradí je zas hnedá s ružovým až fialovým nádychom, tretí je klasický hnedý a štvrtý je matný hnedý, nie až taký tmavý, ako by sa zdalo. Má tiež fialový nádych. 
Všetky farby nevyužívam, kvôli svojim modrým očiam si napríklad nemôžem dovoliť ružovohnedé farby, lebo pôsobím uplakane :) Naopak, krémové, taupe a v istej miere aj bronzové a medené s vhodným skombinovaním využívam a ešte využijem dosť často.
Tiene dosť prášia, ak na ne použijem štetec, takže sa mi osvedčilo nanášanie prstami. Priložený penový aplikátor nepoužívam.
Som prekvapená zo slušnej pigmentácie, avšak neviem, kde tieto tiene boli zakúpené, takže si nedoplním zbierku tieňov aj o farebnejšie kúsky :)

Aké tiene najčastejšie využívate? 

4 komentáre:

  1. aj ja chcem takúto vyhrať ♥
    dokonalá je ;)

    P.S.:je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka je moc pěkná, stíny super. Teda, ty se máš, taková pěkná výhra:o) Já nejvíce používám světlý, pudrový stín, prostě neutral, k tomu řasenka, vnitřní linka..pak fialový, modrý...strašně málo používám hnědé stíny..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super paleta, tiež sa kamarátim skôr s takýmito hnedými a telovymi tienmi, posobia prirodzenejšie :)
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta paletka je úžasná. Krásné barvy a ještě hezčí balení.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers