20. 1. 2013

Nájdem si ťa v Ríme

 Prvá kniha, ktorú si vezmem na paškál, je oddychovka z vydavateľstva EvitaPress. Autorka Tatiana Čuperková, názov Nájdem si ťa v Ríme.
Malé knižôčky ako stvorené do kabelky sa nedajú čítať dlho. Zhltnete ich za jeden-dva večery a zanechajú vo vás príjemný pocit. Nie je to vrchol literárneho umenia, to nie. Nič pre tých, ktorí by radi Annu Kareninu alebo inú klasiku.
Toto je príbeh o láske. Trošku neuveriteľný, ale ktorá by raz nechcela zažiť lásku na prvý pohľad, náhle zásnuby a život ako v rozprávke? No tak, ako aj v rozprávkach sa vždy stane niečo zlé, tak aj v tomto príbehu to nebude vždy ružové a prekvapí vás to vtedy, keď to budete najmenej čakať. A preto si takmer na konci knihy už nebudete vôbec isté, ako to asi dopadne a na jeden nádych to dočítate. Možno vám od dojatia aj nejaká tá slzička vyjde z oka. A možno si po prečítaní zabookujete letenku do Ríma a pôjdete hľadať toho svojho princa.
Oceňujem, že autorka je v Ríme ako doma a ulice popisuje veľmi presne (zabočím tam, pôjdem rovno po tej ulici, dostanem sa k... ), takže nadobudnete pocit, že sa po tom večnom meste prechádzate vy osobne.
Hlavná postava mi bola sympatická (narozdiel od zmieňovanej Kareniny), takže kniha má bod k dobru. Páčila sa mi jej odvaha, jej zmysel pre humor, to, ako na všetko vždy vtipne a okamžite reagovala, takže nie je núdza o zaujímavé dialógy.
Moja rada znie- jednoznačne si prečítajte túto knihu, ak chcete na chvíľu vypadnúť z pochmúrnej uzimenej reality a preniesť sa do slnečného jesenného Talianska.

Čítali ste túto knihu? Zaujala vás? Prečítate si občas takúto romantiku, alebo ste náročnejší čitatelia?

PS: S touto milou slečnou Deniskou mám dohodnutý swap, podporte jej blog, nemá ho ešte ani celý mesiac, ale pekne sa to rysuje :)

6 komentárov:

  1. mám ráda romantické příběhy :) ale tuhle knížku neznám

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oddychovky mám rada, aj keď vyslovene romantické príbehy nie. Z EvitaPressu mám síce len dve knihy, ale príliš ma nezaujali, takže ma veľmi neláka ani táto.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. evitovky sú moja láska ♥ úlne ich milujem tie príbehy sú strašne pekné a také doslova ňuňu malé knižvôčky to je pre mňa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jé, tak ta vypadá dost zajímavě. možná bych si jí i přečetla, jenže já mám teď docela dost školní četby, ach jo!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. evitapress je fajn a aj táto knižka tajomnik znie, momentálne ma láka aj sushi v dushi.
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sushi v dushi je parádna. už len pre to, že je napísaná na základe skutočného príbehu! a že sa týka japonska, ktoré obdivujem :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers