15. 1. 2013

Márnotratný wishlist na rok 2013 :)

1. krajkové šaty, oasap.com
2. Sleek paletky, bestmakeup.cz
3. nude heels, Christian Louboutin (to neberte vážne, len do koláže som vložila práve Louboutinky :))
4. kettlebells, Reebok
5. šortky, oasap.com (verte či nie, už neviemkoľký rok si nemôžem kúpiť blbé šortky; so smútkom musím konštatovať, že doposiaľ všetky boli vyrobené pre ženy so vzduchoprázdnom namiesto zadku)
6. MUA paletky, muastore.co.uk
7. byť kozmetickou poradkyňou Mary Kay ? (sem dávam otáznik, lebo som v štádiu riešenia, zisťovania informácií, ale ak to všetko dobre dopadne... :))
8. olej na vlasy, Gliss kur
9. knihy od Matkina, gorila.sk
10. presne tento krém od Biodermy, parfums.sk
11. nové okuliare, okuliaretrencin.sk
12. vrátiť sa k maľovaniu, stylowi.pl
13. just to be awesome today - everyday, etsy.com


Aké skromné želania máte vy?

7 komentárov:

  1. máš veľmi pekné želania hádam ti tá mary kay víde ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletku Sleek by som aj ja ešte nejakú prijala :) A ten obraz na tom obrázku je úžasný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Svůj wihlist raději nepromýšlím ani v hlavě, zbláznila bych se požadavky:-) Ačkoli bych spíš měla být ráda za to, co mám.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. nie, pohybujem sa medzi KE a okresom TV :)

      Odstrániť
  5. Mojími kozmetickými želaniami otravujem kamarátky roztrúsenými po Európe a Amerike, uvidém čo sa mi z toho splní. A Sleek áno, nové brýle by som chcela aj ja. Našla som nádherné prenádherné, ale keď mi opani predavačka dala cenu na sklá radšej som si to rozmyslela. Medzi cenou skiel v malých optikách a reťazcoch je dosť veľký rozdiel. Malý predajcovia zarábajú na ráme, siete na sklách. Asi dám zarobiť na ráme =D Ale som sa rozkecala =D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. MUA si zachvílu budeš môcť splniť, keď bude na fb-page 50 000 fanúšikov (teraz je niečo cez 47 tisíc) bude 50% zlava a dokonca myslím, že aj poštovné zadarmo ;-)
    Pôvodne som chcela Sleek, ale s MUA paletkami, čo som si objednala som bola spokojná, takže čakám na túto akciu a doobjednám ďalšie :)
    Knihy od Matkina mám, nie úplne všetky, ale väčšinu áno a popravde mám z toho/alebo skôr z neho zmiešané pocity...

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers