21. 1. 2013

Look: jeany a sveter

Keď už som rozmýšľala nad tými zmenami, nad systematickým pridávaním článkov, tak som vymyslela aj toto. Jeden outfit, ku ktorému vymyslím líčenie. Hneď prvý je môjmu srdcu najbližší :) Síce jeansy veľmi nemusím, ale jednoduché nohavice v modrej farbe, pekné čižmy, sveter a jednoduché doplnky, to je moja najčastejšia uniforma.
zdroj: facebook.com
Nad zapaľovačom ohrejeme kajalovú ceruzku a urobíme linku.
Linku obtiahneme tieňom, aplikujeme tenším štetcom.
Pridáme čierny tieň.
Vyblendujeme.
Pod obočie a do vnútorného kútika nanesieme biely tieň.
Na dolné viečko nanesieme striebornú ceruzku.
A do dvoch tretín aj sivú ceruzku.
Zvyšok horného viečka vyfarbíme striebornými tieňmi- svetlejším a tmavším, ktorý samozrejme aplikujeme k vonkajšiemu kútiku.
 Ešte tekutá čierna linka, riasenka a je hotovo.
Čo hovoríte na tento nový "spôsob" líčiacich príspevkov?

EDIT: zahlasujte v ankete vpravo hore. Zaujíma ma Váš názor :)

14 komentárov:

  1. sveter krásny, mám rada také veci, čo padajú z pleca. a očká máš super <3
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se to líbí moc, jak líčení, tak outfit. ;-) Oproti mému dennímu líčení je to sice dost výrazné, ale asi bych se nebála a klidně do toho šla. :)
    Deník fotografky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líčenie sa ti fakt podarilo a ten sveter je vážne úžasný!
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten outfit je perfektny,a licenie mas velmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. amazing post!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super licenie a zdokumentovanie nema chybu - podla tohto by som to asi zvladla aj ja...len by som si musela tie obrazky vytlacit a nalepit na zdrkadlo :D holt, nemozem byt dobra vo vsetkom rovnako :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa podarí :) nie je to vrchol makeup-umenia

      Odstrániť
  7. Myslela jsem, že k modrým očím se modrá barva nehodí, ale na té poslední fotce to vypadá perfektně! Já chci také modré očiiiiiiii☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) vždy závisí od odtieňa a konkrétnej kombinácie. poslednú dobu prichádzam modrej na chuť :)

      Odstrániť
  8. To se mi líííbííí! :)) Hezky krok po kroku, podle toho by to zvládl i úplný začátečník :))
    Jen škoda, že já mám oči hnědo zelené, že to nemůžu bezhlavě "kopírovat" :D Ale moc se ti to povedlo, fakt že jo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už len zameniť farby :) žeby nejaká fialová?

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers