28. 1. 2013

Look: flowers & butterflies

Dnes tu mám pre Vás znova líčenie navrhnuté ku koláži. Dobrá inšpirácia na letnú svadbu :) Zdroj: facebook.com.
Podľa srdiečok na náramku som si skúsila ombré lips, ale na fotkách to vyzerá, akoby som k svetlému rúžu zvolila príliš tmavú kontúrku :) 
 Biely matný tieň, strieborná ceruzka okolo celého oka, na dolnej linke vo vonkajšej 1/2 jemnulinko vklepaný tmavý hnedý tieň na oči aby to nebolo veľmi prežiarené. Pre naozaj výrazné mihalnice som ich najprv prepúdrovala a až potom naniesla kvalitnú riasenku.
Ešte zvýrazniť obočie, naniesť ružovo-broskyňovú lícenku pre zdravý vzhľad a máme to hotové. Keďže šaty (hore) sú ako pre vílu, škoda by ich bola pokaziť niečim výrazným, ako napr. ružové tiene na očiach.
A ešte bonus z fotenia :D
(nos nekomentujte, mne sa tá fotka aj napriek nešťastne zvolenej strane profilu proste páči)
Tak čo Vy na to? Ako sa vám páči vybraný outfit a líčenie?

15 komentárov:

  1. a naco by som komentovala nejaky nos, ked toto licenie je uplne perfektne a strasne ti slusi! Fakt asi najviac z toho, co som tu v poslednej dobe videla. Krasne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem. asi že v jednoduchosti je krása, lebo na sebe dokopy nič nemám a ani som sa "neorobila" :D

      Odstrániť
  2. krásna si tu :)(teda nielen tu :D ) a úžasná koláž ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nemôžem si pomôcť:D
    niekoľko postov dozadu si smutne komentovala novú farbu na vlasy, ale na týchto fotkách ti strašne pristane, vyzeráš ako Snehulka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale musím povedať k tej farbe, že tá čierňava sa vymyla a ostala len silne tmavá hnedá :D fakt to bolo čiernejšie, ale už sa to páči aj mne :)

      Odstrániť
  4. si nádherna :o) wow,velmi pekne fotky a aj líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. strašne Ti to pristane, nádherne si nalíčená, hlavne tie pery! krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. užasne vyzeráš na oboch fotkách a vlasy su geniálne!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadáš jako anděl :)
    Krásná!! :)

    littleann5.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. waaaw vyzeráš naozaj nádherne :)

    btw. už som robila muffinky a použila tie košíčky od teba :)
    http://beauty-around-us.blogspot.sk/2013/01/najlepsie-cokoladove-muffiny.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wau, na tych poslednych dvoch si nadherna!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers