3. 1. 2013

Katalóg č. 2

 Tak a je tu katalóg Oriflame s č. 2. Prináša množstvo noviniek, je už tak trochu valentínsky ladený (dobreže skončili vianoce)















Akosi sa mi nechce komentovať produkty. Máte nejaké otázky? Kľudne sa pýtajte, posnažím sa odpovedať. Zaujalo vás niečo? Dajte vedieť do komentárov :)


oriflame.sk

Napokon som sa rozhodla vyhlásiť malú giveaway keďže ide o príspevok s číslom 200! Čas máte do konca januára, nezabudnite napísať do komentára svoju mailovú adresu. Hrá sa o energizujúci sprej s vôňou maliny a mäty, ako inak, od Oriflame. Objem 150 ml a vôňa identická so sprchovacím gélom a deodorantom, takže kto túto sadu pozná, vie, na čo sa môže tešiť :)
Pre SR a ČR.

58 komentárov:

  1. Tie srdiečkové veci sú úplne rozkošné :) Asi si zaobstarám rozbočovač :D

    Malinu-mätu milujem ♥

    linkinzuzka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám z tej edície peelingo-sprcháč malinový:D super je:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som zabudla email napísať
      petka.malikova@gmail.com
      :D

      Odstrániť
  3. My ideme ešte len objednávať z č.1, sme opozdené :D Tá pena do kúpeľa vyzerá dobre :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež budem posielať objednávku k 1. katalógu ešte len teraz :) ale tak rada informujem v predstihu, na čo sa môžu ľudia tešiť, lebo nie každý má k nasledujúcemu katalógu prístup

      Odstrániť
  4. juuu tu formicku na volske oko si snad objednam :D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. celá rada pure skin je celý odžub..:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pravdupovediac som neskúšala, ale ja zas nemám dobré skúsenosti s podobnou radou z avonu

      Odstrániť
  6. už som videla u kamaratky tento katalog a ta formička na volske oko nema chybu :DD

    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wow koľko nových vecí...
    abrbora@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. juuuj ja taketo spreje milujem takze sa zapojim do giveaway, aj ked nezvyknem teda :D terezahiblarova@missbeautyaddict.com :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Najlepšia na celom príspevku je tá úprimnosť..."Akosi sa mi nechce komentovať produkty. Máte nejaké otázky?":)))

    alliknowaboutcosmetics@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no čo už :D ide o novinky, ktoré nemám vyskúšané, tak čo tu budem tárať, že jeeej, to je super :) veci sa mi páčia a ak by bol o niečo záujem, tak by som sa pokúsila zistiť viac ;)

      Odstrániť
    2. NO veď jasné, niekedy to fakt ani nemá zmysel, keď to nemá človek odskúšané. Preto kvitujem práve takýto prístup;)

      Odstrániť
  10. voňavé věci jsou pro mě :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Táto GA ide akurát vhod :D práve som dnes vravela,že si chcem objednať dáky sprej :) adriana.knesz@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Najviac sa mi pacia tie tri laky cerveno bordove ci ake too su :) neviem no oriflame pouzivam velmi zriedka tak sa nevyznam... Petronela18@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. to môže ale krásne voňať... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ten rozbočovač sluchatiek je aká dobrá vec! a aj cena je super :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nemám rada maliny ale toto vonia krásne
    petra.fejova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. mm ten voní nádherně :)
    blanka.lysacova@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. vyzerá úžasne :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tento sprej jsem od oriflame ještě neměla a jsem zvědavá, jestli je lepší než ten od konkurence :-)
    plasssma@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. jeeej super :) ten sprej vyzera uzasne

    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. wau, to srdíčko na sluchátka je vychytaný ;-)
    alenis.beauty@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nejvíc se mi líbí ten náhrdelní ve tvaru srdíčka a u toho ta taštička... nádhera:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Jeej oriflame a avon mamnajradsej:)) e-mail: michaela.mackova11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. michaelaloffler@seznam.cz

    mě se v tomto katalogu líbí ten korektor co i hojí a potom rozdvojka na sluchátka ve tvaru srdíčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. oriflame má boží vůně no :))))
    fortovat@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. strakovmaa@gmail.com

    btw, na mojom blogu je teraz tiez GA - http://books-mylife.blogspot.sk/2013/01/giveaway_16.html

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Už se těším až mamina donese katalog domů, moje peněženka bude zase chudší, ale co už :D. Jinak super giveaway!
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Ta cena vypadá opravdu dobře :)

    monihubackova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. maketeddyup@gmail.com
    ja som už objednávala z 2ky katalógu a hrnčeky ani forma na volské oko neboli na sklade ... a forma ani doteraz nieje :/ ...

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Skvělá giveaway :)
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ty valentýnské dárečky vypadají lákavě..
    scruffy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Tyhle spreje úplně miluju <3
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Jéj, já mám krém na ruce s touto vůní od Orifka, a hrozně by mě potěšil ten sprej :) :3
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ahojky ja mam peeligo-sprchac. Nadherne voni.
    lucie.muchnova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. od oriflame jsem už dlouho nic neměla :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahoj, mám veľmi rada tieto spreje. Nádherne voňajú skoro všetky.
    michaela.polackovam@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers