9. 1. 2013

Everlasting

Uvedomila som si, že recenzie na makeupy nerobím, ale táto je na žiadosť čitateľky. Nech sa páči, pýtajte sa na všeličo, rada vyhoviem :)

Krycí krém Everlasting od Oriflame sľubuje až 10hodín výdrže. Na výber je 6 odtieňov, Natural beige je asi taká priemerná farba, ktorú vlastní aj moja mamka a to je až 4. v poradí, čiže verím, že svoj odtieň si tam nájdu aj riadne bledule. Cena 10,50, ale v pravidelných zľavách sa dá ukoristiť za 5,90€ (napr. aj v katalógu č. 2/ 2013).

Obal je podľa mňa veľmi pekný, plastové viečko celkom pevné, pumpičkou si regulujete množstvo vytlačeného makeupu. Konzistencia je trochu hutnejšia, ale dobre sa rozotiera. Pri aplikácii môžete mať trochu lepivý pocit, ale potom je už pleť hladká, mierne hodvábna a neleskne sa. Čo som si ešte všimla je, že neostáva na prstoch, ak si nimi prejdete po tvári. Parfumácia je príjemná.
 Pred aplikáciou, bez krému.
 Po aplikácii, bez bázy, bez krému.
Detail.
Krytie nie je nejaké extra, ale na zjednotenie pleti a dodanie zdravej farby a sviežosti postačujúce. Na ten zvyšok máme korektory ;) Plusom pre mňa je, že sa neusádza do pórov, čo niektoré makeupy robia a dosť zle to vyzerá. Na druhej strane, všimnite si hlavne nos a čierne bodky, ktoré sú menej viditeľné a stále to vyzerá prirodzene. Nakoľko je tento odtieň pre mňa trochu tmavší, nenanášala som si ho na kruhy pod očami, verím však, že svetlejší makeup by aspoň jemne prekryl aj tie kruhy.

Výdrž? Tá je naozaj veľmi dobrá a čo je hlavné, netvorí mapy!

Nezabúdajte na prihlášky do SWAPu , nech to čím skôr zrealizujeme a môžeme sa tešiť :)
Máte Everlasting? Ste s ním spokojné? Čo hovoríte na výsledok?

12 komentárov:

  1. Ty máš tak nádhernou barvu očí!!!:o) Ale jinak i make-up fajn, já myslím, že ty méně krycí stejně vypadají lépe..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pokiaľ človek nemusí skrývať problematickú pleť, sú menej krycie makeupy oveľa vhodnejšie :) človek vyzerá prirodzene, ale predsa lepšie

      Odstrániť
  2. Nika, s týmto meakeupom som úplne spokojná, našla som si výborný o dtieň, ktorý na mne vyzerá úplne prirodzene, dosť
    dlhý čas drží...jednoducho u mńa vyhráva, kým sa neobjaví nejaký lepší... cezom%na už veľa značiek, odtieňov prešlo a fakt, s týmto som zatiaľ veľmi spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si všimla, že tento make up má dosť mojich známych ale ja nejak make upom z oriflame neverím, ostanem verná drogérii kde si môžem odtieň vyskúšať naživo :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skús si aspoň vzorku :) k dispozícii sú všetky odtiene a stoja asi 10 centov :)

      Odstrániť
  4. tento makeup ma spolužiačka a velmi si ho chvali, tak možno ho skusim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jej ty mas kamienok, na fotkach som si to doteraz nevsimla:), ani som o nom nepocula, ale vyzera dobre:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite ten kamienok už niekde bolo vidno, ale uznávam, že tu bije do očí :D

      Odstrániť
  6. Aj moja dcéra ho používa a je s ním spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. aj ja ho mam a je skvely

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tento makeup slubuje v katalogu strednú až vysokú kryciu chopnosť.. akurat som si to včera čítala a rozmýšlala nad ním .. ale ako vidím jeho krytie je také primerané na oriflame :D ... ale asi ho vydkúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers