18. 1. 2013

Dôkaz, že toho ozaj nemám veľa!

 Rúže sú poväčšine výraznejších farieb, tmavé ružové, červené... Lesky neobľubujem, jedine ak v lete, preto ich mám len 4. Výnimku tvorí Essence s hnusným aplikátorom, ale božskou sýtou farbou a super výdržou. V pozadí sú vzorky rúžov.
 Ďalší košíček je venovaný výrobkom určeným na tvár a mihalnice. Štyri makeupy rôznych odtieňov, jeden púder, dva bronzery, dve lícenky. Niekoľko riaseniek, korektorov, set na úpravu obočia. Penové aplikátory a vatové tyčinky na drobné úpravy. Umelé mihalnice od Vietnamcov :D 
 Zopár ceruziek na oči a jedna tekutá očná linka v čiernej. Budem musieť doplniť ešte mnooožstvo farieb.
O očných tieňoch nehovoriac. Väčšina z tohto tu je stará a vlastne to ani nepoužívam. Asi každá jedna paletka už prežila, aj keď nie šťastne, pád na dlaždice, takže tak to aj vyzerá. Chýba mi jedna poriadna, nie veľmi perleťová, dobre pigmentovaná paleta so všetkými farbami (poznáte takú? Značka???). Potom by som už aj mohla byť spokojná :)

Aká je tá Vaša zbierka? 

10 komentárov:

  1. ja mam niekolko paletiek od Zoevy a neviem si ich vynachvalit - vacsinou je to mix matnych a perletovych tienov a tienov s mini-trblietkami, napr. 96 eyeshadow paletka by sa ti mohla pacit a stoji okolo 20eur.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. to si len moja mamka a priateľ myslia :D

      Odstrániť
  3. ja mam paletu z ebay..najskor je to nejaka napodobenina, ale ja som s nou spokojna.. je tam 120 tienov a je velmi dobre pigmentovana a cena 10 eur.. mala som aj z elfu 100 ks, ale ta bola zla..uz som ju posunula dalej.. zle pigmentovana aj vyber farieb nic moc...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dobre pigmentované paletky matných očných tieňov, ktoré navyše dlho vydržia sa mi osvedčili od ALverde! inak sper zbierka podľa mňa :) ja som fanatik na rúže takže tých mám kopec, ale inak stále dokupujem iba to čo mi treba a keď mám občas zlú náladu tak aj to čo mi netreba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super zbierka, ja sa už dlho chystam bud natočiť video s tymto skladovanim alebo nafotit, no neviem kedy :DD inak čo sa tyka tej paletky ja by som asi z ebay objednala, skvela pigmentacia a lacna, podla mna tu značka doležita nie je :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mala by si vyskúšať paletky Make up Academy, síce sa dajú zohnať len cez net, ale naozaj stoja za to - super pigmentácia, dlho vydržia, takmer nič nestoja :) Do Undressed sa nedá nezamilovať!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to hej, stále nad nimi slintám :) zatiaľ som to vyriešila ebayom, uvidíme, keď paletka dôjde :) MUA inokedy, ale určite príde jej čas

      Odstrániť
  7. Pěkné, máš toho akorát a určitě už toho máš zase mnohem více:o) Já se radši neohlížím, kolik toho mám, aby mě to náhodou nenutilo zbrzdit, všude je tolik parádních produktů:o))

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers