10. 1. 2013

Alena Šiškova

Okej, poslovenčila som jej meno :) Ale určite každý vie, o koho sa jedná. Kto aj nevie, bude vedieť podľa jej fotiek. Krásna blondýna, možno umelá, ale predsa krásna. Že ste ju už niekde zahliadli?
Táto modelka na prvý pohľad zaujme kontrastom svetlých vlasov a tmavého výrazného obočia, dokonale upraveného (ale nie dokonalého podľa určitých pravidiel :)) Hranatý a hrubší začiatok, výrazný oblúk a veľmi tenký koniec.
Mnohí ju prirovnávajú k blond verzii Megan Fox.
Má jednoduchý štýl obliekania, často na nej vidieť kožušinky. Úzke nohavice, "basic" top, koženky, vysoké opätky alebo Uggs.
Jej líčenie sa vždy nesie v znamení bledoružových (napichaných) pier, výrazného ostrého obočia a jednoduchého líčenia očí. Na pohyblivé viečko si nanáša perleťový biely tieň/ slonovina, na oblúku stredne hnedá, ktorú nanáša aj ako dolnú linku. Pod obočím je znova bledý tieň. Čierna tekutá linka je tenko nanesná na celú líniu horného viečka, vonkajší kútik je len mierne zdvihnutý a vyplnený, nepredlžuje sa. Dolné viečko je zvýraznené čiernou ceruzkou len na vonkajšej polovici a iba na sliznici. Líčka zvýraznené matným bronzerom. Výrazné horné mihalnice.
Vybielené vlasy, typické obočie a napichané pery spravili v jej prípade veľa.
Bez týchto svojich "poznávacích" znamení je z nej len ďalšia tuctová, hoc pekná slečna.
Upravená profesionálmi vyzerá predsa len o niečo prirodzenejšie.
Ako sa Vám pozdáva? Poznáte / obdivujete / nenávidíte?

A stále je možnosť sa prihlásiť do swapu ... tak šupšup :)

všetky fotky: facebook.com

15 komentárov:

  1. ja som ju nepoznala ani podla mena, ani podla fotiek..mozno som ju uz zahliadla na nejakom blogu.. mne sa nepaci takato umela krasa.. podla mna to prehnala s tymi perami a zda sa, ze nema len napichane pery, ale aj ine procedury.. Predtym sice bola tuctova, ale nevyzerala ako umela babika.. inak ma krasnu postavu a urcite by som ju radila medzi krasne zeny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neviem no ja tie napichané pery neuznávam vôbec, ani u Silvie Kucherenko...... tie dve ked vidím, ach, neviem bez tých pier sa mi páčia viac omnoho :) ako jasné, sú to krásne ženské a tak, len nechápem zmysel tých pier :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pery ani ja neuznávam.. začne to perami, ktoré sa časom zdeformujú, pokračuje to ďalšími nezmyselnými plastikami, výplne do líc, napichané oči botoxom a zrazu sa všetky tieto "krásky" na seba podobajú- šikmé oči, naliate viečka, obočie po koniec čela a strašidelný výraz v tvári :(

      Odstrániť
  3. Je peknucka, taka babika, niektore fotky ma az prilis vyretusovane a posobi to umelo, ale myslim, ze v jej pripade su tie zvacsene pery este v ramci normy. Zato Silvia K., to uz je paradny prepisk. A aj prepysk vlastne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Netuším kto to je, ale na prvý pohľad mi príde takáto umelá "krása" veľmi nesympatická. Neviem aký je človek, hodnotím len výzor. Pokiaľ nemá človek nejaký zdravotný problém, plastiky neuznávam. Proste vyzerá ako umelina. Pred tými úpravami vyzerala možno tuctovo, ale pekne, prirodzene a milo.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líbí se mi, ale jak na které fotce, třeba na té druhé jé krásná, jako panenka, má nádherné oči, které, když namaluje, tak je fakt dokonalá a výrazná. S tím napichováním rtů, jak já říkám, by už mohla přestat.. Předtím nevím jestli byla hezčí, byla pěkná a přirozená to ano, ale věřím, že teď má zakázek více...:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky nemám ponětí, kdo to je. Před těmi úpravami byla dost roztomilá. Tohle není level Megan Fox, ale už "plastová figurína z výlohy".

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ani ja som ju nespoznala ale príde mi aŽ veľmi umelá na niektorých fotkách

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je umelá, ale je krásna, o to asi ide:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je velmi krásna aj prirodzená, je ako taká umelá bábika, podľa mna je s tými perami natom ešte velmi dobre narozdiel od iných..ktoré som už videla v časopisoch :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne osobne sa umelá krása nepáči. Nie je nad to, keď dievča vyzerá ako víla :-) Hento mi príde až vulgárne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Popravdě se mi vůbec nelíbí.. přijde mi jako ošklivá barbínka..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mne sa veľmi páči :) aj keď je výrazná :))

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers