29. 12. 2012

Hello my dears

Momentálne som po 2 dňoch 16-hodinovej smeny, ľudia chodili do reštaurácie ako zbláznení takmer od rána. Pleť mám zdevastovanú, ako vždy, keď som dlho v zafajčenom prostredí. Póry upchaté, rašia mi vyrážky na chrbte, kde zvyčajne žiadne nemám. Som unavená, bolia ma nohy, oči, chrbát, nič sa mi nechce a rada by som sa dokopala k normálnemu článku, ale nejde to.
Pomaly sa dávam nejako dokopy, kúpila som si čistiace pásiky na nos od Essence- prvý akoby ani nefungoval, druhý som po aplikácii dodatočne navlhčila a už bolo vidieť rozdiel. Dobré nechutnosti sa na to nalepili.
V drogérii som si zas kúpila lipstain od NYC, lebo už dlho som chcela tento zázrak vyskúšať a moje prvé dojmy sú pozitívne. Vybrala som si dosť tmavý odtieň, ale schválne. Pretože práve tmavé odtiene vyzerajú nešťastne, keď sa trochu zmažu a pretože mám rada tmavé farby na perách.  Hneď som ho skúsila, podrobila skúške s nápojmi a jedlom a vydržal. Ešte aj keď som si farbu odlíčila, tak sa nejaké zbytky držali ako kliešť.
Bol už len jeden tmavší odtieň, ale na mňa veľmi fialový. Toto je ešte predsa len doružova. Berry long time 498.
Ešte som si vzala dve balenia Dixi arvit a idem bojovať s tými svojimi vlasmi, ktoré ma pomaly ale isto opúšťajú. A ešte by som si rada zafarbila vlasy na normálnu hnedú, tak som zvedavá, čo za farbu mi to vykúzli . Budem informovať. Majte pekný deň!

11 komentárov:

  1. moc moc pekne fotky! :))
    rada ta uvidim aj ja na mojom blogu! :)
    http://motivaciadna.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ani som nevedela, že essence majú hentaké čistiace pásiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, majú :) ale ohlasy na nich nič moc. nabudúce skúsim nivea pásiky :)

      Odstrániť
    2. Tie nivea sú dobré, len dosť drahé sa mi zdá :/

      Odstrániť
    3. aj mne sa zdá, ešte si kúpu rozmyslím :) ale na príležitostné použitie sa asi toľko obetujem (teda peniažky)

      Odstrániť
  3. mám presne ten istý lipstain (aj odtieň) a vydržal mi na stužkovej od piatej do piatej :D.. a aj pásiky som mala vlastne, ale sa mi zdali byť úplne na nič :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bola som skeptická voči tomu nápisu že 16H, ale po tvojom komentári mu asi verím :)

      Odstrániť
  4. ja mám tiež lipstain od NYC, ale strašne mi zvýrazňoval šupinky na perách a trocha mi vadilo, že sa mi nerovnomerne nanáša... tak ho nepoužívam a ostala som verná klasickým rúžom...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ani pasiky ani lipstain som ešte neskušala..Ten odtien sa mi strašne pači :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mam pocit, ze na nos som uz vyskusala vsetko a nic nezabera :( btw, prajem kludnejsie dni v praci, nech sa cim skor zregenerujes ;)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers